Mistä mahtais saada ja mitä maksaa? Oma Bosch on nimenomaan pesukahvan osalta aivan susi mutta koko konetta ei viitsisi heittää roskiin sen takia. Ainoa suutin josta tulee sopivasti painetta ja vettä on lokareiden putsaamiseen tarkoitettu kulmasuutin. Muilla ei tee mitään. Rotosuutin oli kiva sen 10min minkä se kesti ja toimi. Sitten se vaihdettiin takuuna uuteen aivan yhtä huonoon.
Nyt hakusessa olis tukevalla kahvalla oleva pistooli, jossa olisi pyörivä letkun tulo. Pistoolin putken päässä saisi olla jollain teollisuuden standardikierteellä oleva suutin, jonka voisi vaihtaa niin monta kertaa että sopiva löytyy. Oon omalta kohdalta todennut että harvoin niitä viuhkan kaikkia eri asteita tartee. Nytkin oon tilanteen sanelemasta pakosta käyttänyt vain sitä kulmasuutinta.
Ideoita?
Nyt hakusessa olis tukevalla kahvalla oleva pistooli, jossa olisi pyörivä letkun tulo. Pistoolin putken päässä saisi olla jollain teollisuuden standardikierteellä oleva suutin, jonka voisi vaihtaa niin monta kertaa että sopiva löytyy. Oon omalta kohdalta todennut että harvoin niitä viuhkan kaikkia eri asteita tartee. Nytkin oon tilanteen sanelemasta pakosta käyttänyt vain sitä kulmasuutinta.
Ideoita?
Comment