Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kesämökki alle 60 neliötä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kesämökki alle 60 neliötä

    Tarkoitus on rakentaa uusi mökki vanhan saunan tilalle. Rajoitus: arka rakennuspaikka. Saa rakentaa vain korkeintaa 60 neliön hollin.

    Vaatimukset: sauna, pukuhuone, tupa ja makuuhuone kahdelle alakerrassa. Yläkerrassa= parvi parille ihmisille makuutilaa. Lamellihirsi. Ei vapaa-ajan asunto vaan kesämökki. Takka, jotta syksylläkin tai jopa jouluna voi käydä.

    Olen pyytänyt muutaman tarjouksen, mutta hinta on ollut kova.

    Nettiä olen selaillut, mutta jos jollain on hyviä vinkkejä, otan ne kiitollisuudella vastaan.

    Rakennuspaikka on Ruokolahti Imatran-Puumalan välillä.

    #2
    Isän kanssa ollaan rakennettu tuollaista A-Puun "Emilia"-mallista mökkiä jossa pohjaratkaisu numero 5.
    Ko. mökki on tilattu hieman pidempänä kuin ohjemitat tuossa, varmaan passaa tilata vähän pienemmilläkin mitoilla niin ei ylity tuo 60 neliötä. Tuo rungon kasaaminen on sen verran helppoa ja kivaa, että suosittelen melkeinpä itse kasaamista. Siinä säästää kuitenkin useamman tonnin.

    Comment


    • #3
      Homma hoidossa ja malli päätetty. Päädyttiin (tytär) Kimara 70 A malliin hieman muutettuna. Kimara 60 A olisi käynyt, mutta sauna oli liian pieni eli ei oikein peseytymismahdollisuutta.

      Comment

      Working...
      X