Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Elementtivalmiit pihavarastot?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Elementtivalmiit pihavarastot?

    Kevään korvilla rakennustekniset aiheet nostavat päätään, joten tässä yksi lisää.

    Pihavarasto tarttis tehrä, sellainen missä olisi sopivasti halkovarastoa ja puutarharoju-/fillarivarastoa. Kokoluokka 15-20 m2.

    Pitkästä tekemällä saisi varmasti tukevamman ja sen näköisen kuin haluaa tai sattuu tulemaan. Elementtivalmiit toteutukset kuitenkin houkuttelisivat hinnan ja pystytyksen nopeuden puolesta, mutta onko kenelläkään kokemusta siitä, tekeekö noilla mitään?

    Esimerkiksi Ultimatemarketin UKT-pihavarasto olisi edullinen ja nopea vaihtoehto. Muitakin voi ehdotella, mutta joka tapauksessa pitäisi olla "lautavuorattu", ei siis näitä kevythirsimalleja.

  • #2
    Olisin hieman varovainen ko firman suhteen. Taitaa olla entinen R....

    Halvalla ei saa hyvää ja yksi huono kokemus on minulla entisestä R...:sta.

    Pihavarastoksi varmaan käy. Jos sieltä tilaat, niin älä maksa mitään etukäteen. Tarkasta tavaratoimitus.

    Comment


      #3
      Vaikka ultimatea pidän jonkin sortin halpahallina, jonka laatutaso on mitä on, olen kaksi sieltä hankittua grillikotaa tarkistanut ja todennut toimituksen olevan hinta-laatusuhteeltaan lyömätön JOS ei halua veistellellä tuollaista kotaa montaa iltaa Tee-Se-Itse -asenteella. Eikä maksuissa ja toimituksissa ollut tuolloin ollut mitään ongelmaa. Eli uskoisin että tuollainen pihavaja tulee myös ongelmitta.

      Toki R:llä oli aikoinaan todella isot ongelmat, mutta uskoisin että "nimenmuutoksen" myötä joitakin ongelmia on poistunut. Ja ei, minulla ei ole Ultimaten Ilppejä, vaan Sanyon... :)

      Comment


      • #4
        Muutama vuosi sitten oli tee itse-lehdessä näppärä ohje tommosen kevytrakenteisen varaston tekoon. Siinnä tehtiin itse elementit puusta, jotka sitten nostettiin pystyyn ja kiinniteltiin toisiinsa. Näytti ainakin näppärältä.

        Comment

        Working...
        X