Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Kävimme rouvan kanssa taannoin Helsingin purkissa katsomassa heppahyppelyä.
Mies koittaa kovaa juosta karkuun hevosen kanssa hämärällä areenalla.
Tunnelma tarttui kuvaan aika mukavasti
Onkos kellään kokemusta piirtopöydistä kuvien säätämisen kanssa? Kiinnostais hiukan hommata jotain uutta, mutta myös hyödyllistä :) Eli onko mitään etua piirtopöydästä kuvien säädössä verrattuna hiireen?
Tommonen pienikin piirtopöytä on kyllä aivan ehdoton maskauksessa tai rajaamisessa. Joku A3-wide olis tietysti kiva, mutta hinta karkaa käsistä ja komeasti.
Onkos kellään kokemusta piirtopöydistä kuvien säätämisen kanssa? Kiinnostais hiukan hommata jotain uutta, mutta myös hyödyllistä :) Eli onko mitään etua piirtopöydästä kuvien säädössä verrattuna hiireen?
Itselläni wacomin cintiq 21ux, enkä antaisi sitä enää pois :D . Tosin tuota wacomin ei saa profiloitua joten joudun aina välillä pallottelemaan photaria eizon välillä koska se on kalibroitu.
Itselläni wacomin cintiq 21ux, enkä antaisi sitä enää pois :D . Tosin tuota wacomin ei saa profiloitua joten joudun aina välillä pallottelemaan photaria eizon välillä koska se on kalibroitu.
Oishan tuommonen kyllä kova, mutta ei taida halvempaa piirtopöytää ollakaan tarjolla, ku kantolaukkukin maksaa jo 500 euroa! :D
Itse taistelin pitkään piirtopöytää vastaan, kun ajattelin ettei sille välttämättä ole käyttöä. Käsitykset muuttui, kun syväsin käsin pari sataa tuotekuvaa ja lopputuloksena aika makia jännetupen tulehdus. Wacomin Intuos4 L A4 Wide koristaa pöytää enkä anna sitä enää pois. :)
Kiirettä pitää duunissa joten ei oo kerinnyt duunailla mitään kuvia mutta nyt kun helppaa niin projekteja on iso nippu mitä tarvis tehdä.
Mutta tosiaan tuosta piirtopöydästä en kyllä luovu, se että saa piirtää suoraan kuvan päälle on todella iso apu :D
Olin tänään vähän reenailemassa kameran käyttöä ja tuhannesta kuvasta iloisen monta aika hyvääkin oli lopputulos. Kehtaan muutaman laittaa näytille jopa tännekin :)
Anoppilan lähijäällä oli 2-pyöräisten jääratailut.
Canon 60D + 70-200 2.8L IS II, lukittuna 1/160-1/250, kuvat käsittelemättömiä
Jotain pientä tulee itsekkin räpsittyä. En ole editointiin vielä hurahtanut, eli kuvat ovat pääsääntöisesti suoraan kamerasta.
Amatööri vielä, mutta halu oppia uutta on kova.
Joo, porkkiksella oikein mukavasti liikettä mukana kuvissa. Kyllä noita kehtaa tänne laittaa. :)
Kuppiksella kanssa hieno kuva, kun vain olis saanut vähän enemmän oikelle käännettyä kameraa kuvan otto hetkellä. Olisin ottanut edes vähän vettä tonne laiturin päähän. Sopivan hämärä mun makuun. ;)
Olin tänään vähän reenailemassa kameran käyttöä ja tuhannesta kuvasta iloisen monta aika hyvääkin oli lopputulos. Kehtaan muutaman laittaa näytille jopa tännekin :)
Anoppilan lähijäällä oli 2-pyöräisten jääratailut.
Canon 60D + 70-200 2.8L IS II, lukittuna 1/160-1/250, kuvat käsittelemättömiä
Kokeilin pientä muokkausta, ei se niin persiistä sitten olekkaan :)
Tuli kameran mukana ohjelmia, tänään vähän sit vääntelin vipstaakeja ees taas. Ei nuo minusta liian muokattuja ole. Omaan silmään vaan vähän paranneltuja :)
Jälkimmäisessä hiukan liikaa sinertävää, kun lumikaan ei enää oo kovinkaan valkonen ;)
Lupella on kyllä hieno tuo revontuli kuva. Ite oon yrittäny bongailla revontulia koko ajan ku on mainostettu, että etelässäkin vois näkyä. Eipä oo näkyny :(
Comment