Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Valokuvaus topic
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tero V.Kuva on ihan hieno, mutta näyttää noiden pilvien ansiosta aika vahvasti juuri siltä että kuu on liimattu kuvaan jostain ihan muualta.
Comment
-
-
Nätti, mulla on täältä kans pari samalta aamulta.
Sunrise above by Warcco, on Flickr
Morning mist by Warcco, on Flickr
Field of golden sun by Warcco, on Flickr
Sunrise by Warcco, on Flickr
Comment
-
Kuu on pirun kirkas yöllä noin kuvauksen kannalta. Tuli huomattua tuossa kun yritin sitä kuvailla vimosen superkuun aikaan. Joko saa kuun tarkaksi ja kaikki muu on mustaa, tai sitten kuu on kirkas "lamppu" ja muu näkyy hyvin.
Mutta on nuo Jusan kuvat hienoja kuitenni.
Comment
-
Öö valokuvaus topic vai "muokkaan toisten ottamia kuvia" topic?
http://www.backgroundsgallery.com/ba...background.jpg
http://s3.goodfon.ru/image/549234-2100x1308.jpg
Ja jos rehellinen pitää olla niin huomattavasti paskempaan suuntaan menivät kyllä muokkauksilla.
Comment
-
Toki kuvat ei ole omia ottamia, Mod voikin mun puolesta siirtää nuo sinne minne kuuluvat, itse en oikein meinannu löytää noille paikkaa... Joo tässä opetellaa uutta kuva käsittely ohjelmaa. :) Ensimmäisiä luomuksia siis vasta. :P
Ja kiitos rehellisestä kommentistasi. Tosin pääasiaha on, että on omaa silmään miellyttävää. Kaikessa ei aina voi olla samaa mieltä. :)
Comment
-
Wooden Sailboat by Warcco, on
Miten nuo kuvat saa isompina, ei anna valita kuin 75x75? Jatketaan satama ja purjevene aiheessa.Viimeksi muokannut Jargo; 16.9.2014, 03:02.
Comment
-
Jargo siinä share täpän alla on oma laatikko mistä voit valita kuvan koon. Siis samasta paikkaa mistä kopioit linkin tänne. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja steffu Näytä viestiToki kuvat ei ole omia ottamia, Mod voikin mun puolesta siirtää nuo sinne minne kuuluvat, itse en oikein meinannu löytää noille paikkaa... Joo tässä opetellaa uutta kuva käsittely ohjelmaa. :) Ensimmäisiä luomuksia siis vasta. :P
Ja kiitos rehellisestä kommentistasi. Tosin pääasiaha on, että on omaa silmään miellyttävää. Kaikessa ei aina voi olla samaa mieltä. :)
Comment
-
Kiitos vinkistä, katoin että se oli harmaa eikä voinut muuttaa mutta voihan sitä, laitetaas vielä yksi eiliseltä illalta.
Matkakoski rapids by Warcco, on Flickr
Comment
-
Comment