Tunnen itseni typeräksi, mutta koko joulupyhät pohtinut ja lukenut sitä sun tätä enkä vieläkään päässyt vastaukseen.
Eli 2-tahtisissa vaihdellaan mäntää säännöllisesti, mutta mikä siellä männässä nyt prakaa? Väsyykö metalli takomiseen ja leipoo kiinni kun menee lopulta paloiksi? Vai menettääkö se pikkuhiljaa muotonsa (tapin reikä tai ylipäänsä koko mäntä)? Männänrengasurat kuluu väljiksi tms.?
Männänrenkaat ja sylinterin kuluman ymmärtää, mutta mikä siinä männässä on syy siihen, että pitää vaihtaa säännöllisesti?
Eli 2-tahtisissa vaihdellaan mäntää säännöllisesti, mutta mikä siellä männässä nyt prakaa? Väsyykö metalli takomiseen ja leipoo kiinni kun menee lopulta paloiksi? Vai menettääkö se pikkuhiljaa muotonsa (tapin reikä tai ylipäänsä koko mäntä)? Männänrengasurat kuluu väljiksi tms.?
Männänrenkaat ja sylinterin kuluman ymmärtää, mutta mikä siinä männässä on syy siihen, että pitää vaihtaa säännöllisesti?
Comment