Öhh...sori, huonosti artikuloitu. Siis viime viikkoon mennessä eli yhteensä koko kimpan aikana tähän mennessä käynyt 21kpl VAGgineita...ei pelkästään viime viikolla. Voisi Doc-Powerin pojat hyppiä tasajalkaa riemusta jos kimppatilaus tuottaisi 20kpl/vko!!;D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kimppatilaus Doc-Poweriin: Kokemuksia ja keskustelua
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Seattifoorumilla tuli samantyylinen asia esille, mutta koskien REVO:n testisoftaa. Testiajan päätteeksi orkkisarvot eivät palaudu, vaan näitä arvoja vastaavat REVO:n arvot, mutta doc-power vaihtaa (ainakin tuossa seat-tapauksessa) ilmatteeksi alkuperäisen softan takaisin. En tiedä onko APR:llä samanlainen syseemi...selvintä on kun kysyt paikasta, josta testisoftan otit.
Comment
-
Elikkä tuossa APR:ssä oli sitten sama homma kuin REVO:n testisoftassa. Ilmeisesti tuo on tehty sen takia, että jos ei otakkaan testisoftan jälkeen täyttä versiota, niin säästyypä ainakin myyjäliike siltä yhdeltä käynniltä jossa ei-ostavalle asiakkaalle vaihdetaan takaisin orkkissofta. Tuolla Seattifoorumin puolella närää aiheutti se, että asiakkaalle ei oltu erikseen kerrottu sitä, että orkkissofta ei palaudu testisoftan jälkeen vaan softavalmistajan sitä vastava. Tuosta voi olla montaa eri mieltä, että pitääkö asiakkaalle kertoa tuo asia. No, oma mielipiteeni on, että ainakin itse arvostaisin jos tietäisin tuon asian testisoftaa harkitessa.
Comment
-
Joo, näinhän se seatti oli käyttäytynyt. Kyllähän se vakio tuntuu varmaan aika tuhnulta ton virisoftan jälkeen!;D Ainakin itse kun ajelin kaverin viritetyllä ja sitten kun palasi oman rattiin, niin ero oli melkoinen...Oliko tuo sitten se syy tehottomuuteen, niin sitä en osaa sanoa. Voihan sitä testisoftan ja paineiden nousun myötä jotakin antautuakin esim.by-passin kalvo, joku ahtoletku tms. Ehkä kannattaa kysyä asianosaiselta, niin ei lähdetä veikkailemaan....
Comment
-
Tänne voi kimppaan osallistuneet alkaa kertomaan kokemuksia ja tuntemuksia, miten on auto pelittänyt. Kimppaan osallistui yhteensä 28kpl autoja loppujen lopuksi. Itse olen tuo nro28, kunhan vain Doc-Poweriin saapuu tuo lastu ja saadaan laitettua kiinni. Myöhemmin viikolla koitan saada vähän laitettua tolastoa, että mitä autoja siellä kävi...
Comment
-
itse tiedustelin noin kuukausi takaperin doc-powerista lastua s4:seen ja pojat sanoivat että kyllähän semmoinen järjestyy ei siinä mitään.ongelma tuli aikatauluissa koska auto sekä kuski viettävät hyvin paljon aikaa "etelä suomessa". tuli viikko milloin jouduin olemaan suomessa ja olin ottanut edellisellä viikolla yhteyttä ko liikkeeseen sopinut että palaan asiaan maanantaina.otin yhteyttä ja lastun asennuksen lupasivat tiistaille. maksumahdollisuuksia tiedustellessani kaveri lupasi selvittää ja ottaa yhteyttä puolen tunnin sisällä mutta eipä puhelua kuulunu eikä lastuakaan saatu. liekkö säikähtäny kun tiedustelin mahdollisuutta maksaa alv 0% ja kuittia virolaiselle yhtiölle.
pikkasen jäi paskan maku suuhun putkasta mutta väliäkö sillä.
Comment
-
Tässä lupailemaani tilastoa autoista mitä osallistui merkeittäin ja malleittain:
Audi: 12kpl (A4=11, TT=1)
VW: 8kpl (Passat=6, Golf=1, Bora=1)
Seat: 4kpl (Leon=2, Ibiza=1, Toledo=1)
Skoda: 2kpl (Octavia RS=2)
Dieseleitä 4kpl, bensakoneisia 22kpl.
Lastutettavia 6kpl, softan vaihtajia 20kpl.
BSR:ää meni 16kpl ja REVO:a 10kpl.
Tilasto ei ole täydellinen, koska tietoa en saanut kuin 26kpl autoista ja yhteensähän oli 28kpl.
Comment
-
Itse sain eilen lastun kiinni ja hyvinhän se muuttaa auton luonnetta!;D Niin vähän ehtinyt ajamaan, ettei tarkempia kokemuksia voi kertoa, mutta väännön lisäyksen myötä on myös ajomukavuus parantunut huomattavasti. Alakierroksille (alle 3500rpm) kaipaisi hieman lisää potkua, mutta saattaa olla että lisää tulee alavääntöä, kunhan saa uuden putken, downpipen ja katin paikoilleen...sitä odotellessa!
Comment
-
Kipeää teki lompakolle, mutta tänään sai kiinni BSR Steg 3:en eli cat-backin, downpipen ja katin. Auton luonne muuttui lastuun verrattuna todella paljon. Sellainen pieni tukkoisuus on poissa ja alakierroksillekin sitä potkua tuntui tulevan eli kyllä vastinetta rahallekin tuli ja vetää ajaessa suupieliä kohti audin kattoa...ennen kuin tilanteeseen tottuu ja auto tuntuu taas tuhnulta, mutta tuohon se laitto jääkin, kun auto on vajaavetonen.
Comment
-
-
Tuossa aikaisemmin päivällä olin yhteydessä doc-poweriin ja vastausta nyt odotellaan. Tuota cat-back:ä en vielä kysellyt, mutta täytyy ottaa selvää.
Tuolta voisi kiinnostuneet tosiaan katsoa omaansa saatavuutta: www.doc-power.com
Comment
-
Periaatteessa sitä voisi ehkä suostua yrittämään kimppatilausehdotusta kun se viime vuonnakin tuli vedettyä ja olisi jo ns."tuttua kauraa", mutta olikos tuolla nimim.Audi(ni)stilla jo menossa jokin kimppatilaus. Jos ei ollut, niin voisin soitella Doc-Poweriin ja kysellä mahdollisuutta kevään korvilla.
Comment
-
vokke
Comment