Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kimppatilaus Doc-Poweriin: Kokemuksia ja keskustelua

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kai "vokella" on oikea nimikin?

http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=30638

Comment

Koitin tänään soitella Doc-Poweriin pariin otteeseen, mutten saanut ketään puhelimen päähän. Huomenna uusiksi ja kerron sitten miten kävi...

Comment

Sain tänään kiinni Doc-Powerista myyjän ja lupasivat laitella hintoja ja tarjouksen voimassaoloaikoja mahdollisimman pian. Heidän pitää vain ensin sopia Revotechnicin ja BSR:n kanssa nuo kimppatilaushinnat kuntoon. Alustavasti puhuttiin, että sama homma kuin viimeksi eli kun saadaan 10kpl sitoutuneita autoja, niin sen jälkeen ovat kimppatilaushinnat voimassa. Vahvistelen asian kunhan ilmoittavat tarjouksensa. Avaan tuolle mahdolliselle kimppatilaukselle sitten uuden topicin.

Comment

Juttelin tuossa Pro-Mo:n edustajan kanssa vastaavasta kimppatarjouksesta.
          Jos 10 kpl tulee sitoutuneita niin listahinnoista pois 175e, tuotteina APR ja Digital Sport.

Repo pistää tarkempaa tietoa asiasta myöhemmin

Comment

Moi,

Teppo pyysi myös minua tekemään tarjouksen tähän, jotta saatte sitten itse valita, kumpaan tarjoukseen tartutte.

Seurailen myös tätä topiccia, eli jos tulee multa jotakin kysyttävää, niin voi postailla tänne.

Kimppatarjousehdot:

APR listahinnat:

1.8T dpp 875eur
            1.8T emcs 975eur
            2.0T dpp 1275eur
            2.7T dpp 1475eur
            2.7T emcs 1575eur
            4.2T (RS6) 3199eur (sis kaikki emcs optiot)

Normaali 50 eur Audiclub - ale ei ole voimassa kimppatilaushinnoittelua käytettäessä

Lisätietoja http://www.goapr.fi

Digital Sport listahinnat:

1.8T (-98 ja vanhemmat) 590 eur
            Volvo turbo 690-790eur
            BMW turbodieselit 690-890eur
            MB turbodieselit 690-890eur
            VAG tdi 590-890
            VW Touareg V10tdi 1000eur

EDC16-autot ohjelmoidaan bdm-penkissä, muut perinteisellä juotettavalla lastulla.

Myös APR Porsche 996T, 997T ja Cayenne turbo DPP-softat saatavilla varauksin.

Jos sitovia tilauksia saadaan yli 10kpl, alennus APR listahinnoista 175eur ja Digital Sport hinnoista 190 eur.

Digital Sport ohjelmaa ei myydä, jos APR on saatavilla.

Kimppatilauksen yhteydessä uutuus APR R1 DV bypass-venttiili 120 eurolla (listahinta 159). Varattava etukäteen, jotta tiedämme varata riittävästi varastoa.

Itse tuotteesta lisää tietoa myöhemmin.

APR emcs - optiot kimppatilauksen yhteydessä listahinnoilla.

Tilaukseen osallistujilta edellytetään esirekisteröitymistä:

-asiakkaan nimi
            -täydelliset yhteystiedot
            -auton merkki, malli, moottori, sekä vuosimalli
            -moottorin ohjainlaitteen versio

Sopikaa itse, milloin haluatte esirekisteröinnin päättyvän.

Parhain terveisin:

Jyrki Repo
            www.goapr.fi
            044 7541 9552

Comment

Seuraillaan tilannetta, katsotaan BSR/REVO tarjous ja tunnustellaan kumpaa porukka haluaa.

Comment

Mites, onko apr:ltä ollenkaan softia dieselille, vai löytyykö vaan digital sportia?

Olisi kiinnostusta osallistua kumpaan tahansa kimppatilauksista, auto olisi VW Polo 1.9TDI 100hp, vm. 2004. Doc-powerilta löytyy ainakin tuohon päivitystä...

Comment

Vapun jälkeen saadaan tarjous BSR/REVO:sta, joten sen jälkeen tiedetään kummankin tahon hinnat.

Comment

APR ei tarjoa vielä softia dieseleihin.

Diesel-tapauksissa vaihtoehtona ensisijaisesti Digital Sport, mutta myös Oettingeria on saatavilla.

Comment

• Jahas, täällä on tapahtunut eloa sitten viimisen. Tuo homman vetäminen saa jäädä mun puolesta jollekin jolla on jo entuudestaan tuttua puuhaa...

APR kiinnostaa ainakin mua enemmän speksien valossa. 318hv ja 520nm hmm...

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Repo/promo
                        APR ei tarjoa vielä softia dieseleihin.

Diesel-tapauksissa vaihtoehtona ensisijaisesti Digital Sport, mutta myös Oettingeria on saatavilla.
                        Repo/promo:

Mites, et osaisi heittää tietoa, minkä verran tuolla Digital Sportilla tulee lisää tuohon 1.9TDI:hin, jossa on vakiona 102hp. Slamit.net tarjoaa tällä hetkellä tarjouksena tuota Oettingerin ohjelmistopäivitystä, sillä saisi ihan mukavat 136hv / 315nm. Minun pitäisi ainakin pikkuhiljaa alkaa päätöksiä tekemään, tehoa olisi kiva saada piakkoin lisää :)

Comment

• Polon lastu antaa noin 140hv ja vääntöä saa enemmän kuin kytkin kestää. Jos haluat reilut väännöt, on kytkin vaihdettava. Silloin numeroina 330-340Nm.

Vakiokytkimelle Karala siis tekee vähän miedomman softan.

Comment

Working...
                          X