Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kimppatilaus Doc-Poweriin: Kokemuksia ja keskustelua

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Forumia lukeneena on tullut useasti vastaan sellainen seikka, että tehonlisäyksen jälkeen kannattaisi vastedes tankkailla 98 oktaanista? Mitäs muuta kannattaa tehdä kuin tämä by-passin vaihto ja siirtyminen 98:iin? Jostakin topicista luin että B6 mallissa kannattaisi samalla nuo suuttimet vaihtaa isompiin? Voisiko tähän saada vahvistusta, perusteluja sekä mahdollisia kustannusarvioita mitä tästä muutostyöstä aiheutuu ja minkä suuruinen on tehonlisäys normisuuttimiin verrattuna?

    Comment


    • #32
      Muistaakseni tuohon Steg1+ oli otettu huomioon se että autossa on 3' downpipe ja 3' katti ja putkisto. Jos suuttimia meinaa alkaa vaihtamaan niin joutuu joutuu käydä autolle vaihtamassa uus softa vaikka olisikin joku viri softa.

      Comment


      • #33
        Näin tosiaan on kuten Mikkokin jo sanoi. Varmistin asian puhelimitse DocPowerilta.

        Comment


        • #34
          Muistaakseni tuohon Steg1+ oli otettu huomioon se että autossa on 3' downpipe ja 3' katti ja putkisto.
          Steg1+ sisältää pelkän lastun, jolla sivuilla sanotaan saavan 209 hp.

          Steg2 ja Steg3 on sitten vielä erikseen. Steg2:ssa on cat-back ja Steg3:ssa vielä lisäksi dp+cat.

          Näin tosiaan on kuten Mikkokin jo sanoi. Varmistin asian puhelimitse DocPowerilta.
          Tässä puhutaan ilmeisesti suuttimista?

          Comment


          • #35
            Tässä puhutaan ilmeisesti suuttimista?
            Juurikin näin

            Comment


            • #36
              Nonniin alla on odotetut tarjoukset ja ehdot:

              Eli nyt ilmoitelkaa minulle 100% sitovat ilmoittautumiset auton rekkarilla varustettuna + mitä haluaa. Asian voi hoitaa myös Doc-Powerin kanssa jos haluaa jo tällä viikolla virityksensä. Listaus tehdään jotta varmistetaan tuo 10kpl:n PPC ja 5kpl lastujen ylitys. Alustavia ilmoittautumisia oli 34kpl (PPC 28kpl ja lastut 6kpl) joten eikähän niistä saada se 10kpl ja 5kpl kasaan.

              Jos joku haluaa jotain mitä ei löydy alla olevasta tarjouksesta, niin kannattaa kysellä itse Doc-Powerilta mahdollisia pakettihintoja.Kyselkääpä jos jotain epäselvää ilmeneepi.

              Muistakaa mainita koodinimi "kimppatilaus" kun varaatte aikaa Doc-Powerista.

              BSR PPC-softat onnistuu myös postin kautta toimitettuna tai jollain jälleenmyyjällä akselilla Lappeenranta, Kuopio ja pian Turku. Revon softia ei saa postin kautta mutta jälleenmyyjillä saattaa onnistua. Näissä tapauksissa täytyy jokaisen itse sopia asia Doc-Powerin kanssa.


              Terve,

              Ohessa tarjous ns. ehtoineen:

              1. Alennukset vain Softauksen/Lastutuksen yhteydessä eli irralliset muut
              tarviketilaukset ovat ulkopuolella näistä hinnoista.

              2. Tarjous voimassa ainakin syyskuun loppuun asti

              3. Hintoja:

              BSR:n STEG 1 lastutukset jos tulee yli 5 autoa -100? nettisivujemme
              normaalihinnasta.

              BSR:n PPC:t (HUOM. Tarjolla vain pitkittäsi koneilla varustettuihin VAG
              1.8t 2001- autoihin eli ei poikittaisiin kuten A3, Octavia, Leon, Golf jne
              jne!) STEG 1 softalla seuraavasti (normaalisti 870?):

              5- kpl 740?/kpl,
              5-10 kpl 720?/kpl
              10- kpl 690?/kpl

              tai PPC 2:nen VAG:n 2.0TFSI koneisiin

              5- kpl 820?/kpl,
              5-10 kpl 790?/kpl
              10- kpl 750?/kpl

              STEG 3 päivitykset PPC 1:seen +150? (normaalisti +170?)

              BSR:n Ilmansuodattimet vakiopaikalle että Optiflowt ja cat-backit mallin
              mukaan sofauksen/lastutuksen yhteydessä -15%, Downpipet -10%.

              REVO STEG 1 softaukset:

              Tajolla VAG 1999- 1.8T DBW koneisiin riippuen ohjainlaiteesta hintaan:

              1.8TT (poikittainen) NDBW (vaijerikaasullinen) h. 750?
              1.8TT/TL KKK03/KKK03S DBW (sähkökaasullinen) h. 850?
              1.8TT KKK04 h. 1060?
              S4/2.7T h. 1260?

              joista

              5- kpl -10%
              5-10 kpl -15%
              10- kpl -20%

              STEG 2 päivitys (joka vaatii autolta mm. Isomman DP + CB + Intaken +
              4-barin säätimen ennen kun voidaan asentaa) +100? (normaalisti +150?)

              Forgen softat

              5- kpl -5%
              5-10 kpl -10%
              10- kpl -15%

              Forgen Intake VAG 1.8TT Softauksen/Lastutuksen yhteydessä 200? (norm.
              235?)+ mahdollinen asennus +80? + Mahdolliset klemmarit.

              Forgen 007 New-model kiilotettu tai musta joko 130? irrallaan (norm. 150?)
              tai sitten asennettuna 140? poikittaisiin koneisiin (normaalisti 160?) tai
              sitten pitkittäsikoneisiin 150? (normaalisti 170?).
              HUOM. Ventiilin hintaan lisätään asennuksen yhteydessä mahdolliset
              asennustarvikeet eli esim. uudet klemmarit a.2?.
              Poikittaiskoneisten ja Bi-turbojen By-paassit voidaan asentaa odottaessa,
              pitkittäisiin varattava aika.

              Milltekin putkistot softauksen/lastutuksen yhteydessä -10%

              4. Hinnat ovat sidottu autojen kokonaismäärään eikä tuotekohtaiseen
              määrään. Autot tulee ilmoittaa etukäteen rekisterinumerolla ketkä ottaavat
              ja mitä tuotteita. Kun autojen kokonaismäärä on selvillä
              meillä voisi niistä toimittaa uuden listan jolloin voimme laatia asennus
              aikataulun.

              Best regards,
              Lasse Kuutti
              Peter Laxström

              DOC POWER OY
              Tel. +358-9-4355 8450
              Fax. +358-9-4355 8411
              Please visit www.doc-power.com
              Olarinluoma 11
              02200 ESPOO
              FINLAND

              Comment


              • #37
                Tämän hetkinen tilanne: sekä PPC:stä että lastutettavista kummastakin puuttuu vielä yksi auto, jotta saataisiin tuo 10kpl ja 5kpl täyteen eli täydet alennukset. Kun nuo on täynnä niin lähetän Doc-Powerille heti tuon listan, jotta hätäisimmät pääsevät mahd.pian tehostamaan autojansa.

                Comment


                • #38
                  Päivitystä taas: Softapäivittäjien 10kpl on täynnä, joten tuo maximialennus on tästä lähtien taattu kaikille. Tuo tarjous koskee myös dieselvehkeitä ei pelkästään bensakoneisia. Sitovat ilmoittautumiset voi laitella joko minulle tai sitten soittaa suoraan doc-powerille ja varata aikaa.

                  Comment


                  • #39
                    Sen verran vielä, että nyt voi itse alkaa hoitelemaan ainakin niitä softan tilauksia ja varauksia suoraan doc-powerin kautta, niin jään yhtenä turhana välikätenä pois välistä, kun se maximi alennus on jo turvattu. Vastailen kysymyksiin toki jos kysyttävää on. Tilastoinnin kannalta olisi kuitenkin mukavaa jos te jotka aiotte varmuudella ottaa/olette jo ottaneet virityksen, niin ilmoittaisitte kuitenkin minulle. Saataisiin sitten vähän tietoa, että moniko loppujen lopuksi kävi hakemassa kimppatilauksen piikkiin virityksen.

                    Ja lastumiehiä tarvitaan edelleenkin yksi jotta saataisiin se 100? alennus!!!!

                    Comment


                    • #40
                      Pari väärinkäsitystä jo tullut joten selvennän yhtä seikkaa...tuo 10kpl autoja, jotka ilmoitin doc-powerille ei takaa maksimi alennusta ainoastaan bsr-:n PPC-softasta (vahingossa olin kirjoittanut näin), vaan kaikista muistakin softista. Autoja piti olla 10kpl riippumatta softasta, jotta saa max alennukset eli ts. noiden 10kpl autojen ansiosta voi tilata bsr, revo tai forge softan täysin alennuksin.

                      Comment


                      • #41
                        Noniin nyt on lähetetty Doc-Powerille lastumiesten vaadittu 5kpl autolista. Ts. nyt on sekä lastutusten että softan päivitysten osalta alennukset voimassa kaikille. Ei muuta kuin soittoa Doc-Powerille, ajanvarausta ja voimaa myllyyn! Vastailen edelleenkin kysymyksiin ja virittäjät voivat ilmoitella minulle, niin julkaisen tuota tilastoa sitten syksyllä.

                        Comment


                          #42
                          Elikkäs tervehdys vaan tääläkin kaikille! Nykyään olen Audi mies, ennen Seat Leon Cupra R. Vielä olen SCF Ry:n jäsen, mutta mahdollisesti tulevaisuudessa siirryn sitten tänne renkula puolelle :) Nyt oon osittain mukana tässä kimppatilauksessa, eli otan viikon päästä testi softan ja jos se tuntuu hyvälle, niin sitten Revon softa ja Forgen Blow-off! Hintaa en sitten noille vielä tarkalleen tiedä.. Kattelin tota keskutelua tosta moottorin asennustavasta ja ainakin mulla on poikittaiskone.. Tiedä siitä sitten mitä sillä on merkitystä..?

                          Comment


                          • #43
                            Juu en tiedä minäkään muuta kuin, että poikittaiskoneisiin suositellaan REVO:a ja pitkittäisiin BSR:ää. Olivat ainakin BSR:ltä vetäneet pois Octavia RS:n (poikittainen kone) ohjelman koska oli ollut jotain häikkää...en tiedä sitten mikä tekee niin erilaisen poikittais ja pitkittäiskoneesta.

                            Comment


                            • #44
                              BSR PPC

                              Minkälaisia kokemuksia on forumilaisilla tuosta BSR Steg 1 PPC softasta? Alkaa olla hintakin ( 690 ?)jo sillä tasolla, että voisi tilata jos vastaava käytössä kuin esim. APR/MTM etc. muut "laatuohjelmat".

                              Comment


                              • #45
                                Ite ostin BSR:n PPC-boxin samassa kimppatilauksessa ja hyvin se tuntuu vetävän...auton luonne muuttui kyllä ihan totaalisesti. Asennuskin on toudella yksinkertaista :)

                                Comment


                                • #46
                                  Tarjoushan on vielä tämän kuun (eli syyskuun) vielä voimassa. Hommahan toimi niin, että kuka tahansa voi soittaa doc-poweriin, manita koodinimi kimppatilauksen ja alennukset on taattu!

                                  Comment


                                  • #47
                                    Kävin eilen hakemassa BSR steg 1:n autooni ja täytyy kyllä todeta että ei menneet rahat ainakaan hukkaan. Kulkupuoli parani huomattasti.

                                    Yrittivät tosin ensin ottaa multa 740?, vaikka hinta on ihan selkeästi sovittu 690?. Olkaahan siis tarkkana, kun maksun aika tulee.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Varmaan sekoittivat tuohon PPC 1:n 5kpl ja 740? hintaan, varsinkin jos ei ollut Lasse tai Peter tiskin takana. Lastuihinhan riitti 5kpl, mutta softauksia on se 10kpl kasassa, joten hinta on ehdottomasti sovittu PPC 1:n osalta tuo 690?, joten siitä kannattaa pitää kiinni. PPC 2 ja Revo ovat sitten asia erikseen...tuosta ylempäähän ne tarjoukset löytyvät, niin en enempää tilaa vie sepustuksillani!;D

                                      Comment


                                      • #49
                                        Parisen viikkoa vielä tarjous voimassa...

                                        Comment


                                        • #50
                                          Onko ollut lastuttajilla havaintoja kytkimien luistamisesta? Itse vielä vähän kahden vaiheilla tuon PPC:n kanssa.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Jos sulla on b6 2002, niin foorumilla on ollut aika paljon juttua juurikin tuon vuotisen A4:en kytkimen luistamisesta ja kestosta.

                                            Comment


                                              #52
                                              Itellä kyseinen Revon softa B6:sessa -01-rekisteröidyssä 110 tkm vedetyssä eikä ongelmia.
                                              Tosin siitä ei täysin kaikkea revitty irti että jos siitä kuka haluaa miedomman niin kannattanee pyytää vähän pienempiä arvoja syötettäväksi asennuksen yhteydessä. Säädettävyyden etuja, that is.
                                              Näillä aivoilla en edes tiedä mitä ennakkoja ym. siinä säädetään mutta jos arvon 5 sijaan syötetään 4 tai 3 niin jopa tällainen helmitaulutason mies ymmärtää että se on kesympi.

                                              Comment


                                                #53
                                                ^sulla näyttää olevankin puolet vähemmän vetäviä pyöriä.
                                                Ongelma tulee vasta nelikoissa, koska "tyhjän" lyöminen vaatii enemmän jerkkua ja siinä vaiheessa kytkin alkaa huutamaan hoosiannaa.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Eipä se etuvetoisenkaan pitäisi sutia isoimmilla vaihteilla missä sitä isoa vääntöä pääsääntöisesti käytetään.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Aletaan vetelemään pian viimeistä viikkoa tarjouksen suhteen.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Viimeisiä päiviä viedään

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Viimeisiä päiviä viedään
                                                        Jaaha, kaipa sitten pitäisi laittaa se PPC tilaukseen. Toivottovasti kytkin kestää...
                                                        Paljonkos tuolla sitten tulikaan voimaa ulos? Kukaan dynottanut PPC viritettyä?

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Saatko Jari päättymisen jälkeen "tilastoa" kuinka paljon luomaasi kampanjaa on hyödynnetty? Ihan mielenkiinnosta.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Leecher: Tuo luvattu teho BSR PPC:llä 193hp (+40hp) ja 322Nm (+97Nm). Olisi mielenkiintoista penkittää, että paljonko todellinen teho.

                                                            -V-: Jep tilastoa ollaan pakerrettu ja viime viikolla olin viimeksi Doc-Poweriin yhteydessä kun soittelin josko on lastun kanta jo saapunut, kun jo 3vkoa odoteltu lastun kantaa, joka oli loppu jopa Ruotsista...hieman malttamattomana odotellaan!!;D Asia rönsyili taas vähän, mutta viime viikolla oli käynyt yht.21kpl VAGgineita. En tiedä tämän hetkistä tilannetta, mutta lokakuun alkuun laittelen tänne "tilastoa" ja voidaan käydä jälkimaininkeja/kokemuksia, miten on kelläkin toiminut.

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              mutta viime viikolla oli käynyt yht.21kpl VAGgineita.
                                                              Pelkästään siis viime viikolla, vai viime viikkoon mennessä. Aika paljon on saldo, jos viime viikolla kävi yli 20 kpl.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X