Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 suunnitelmissa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

En ostanut Janin autoa, vaan paikallisesta liikkeestä.

Comment

"Koukku tohon pitäisi asennuttaa ja tuulilasi vaihtaa"
      onko tietoa missä hintaluokassa mennään ton tuulilasin kanssa? itse sain tarjouksen kotkalaiselta pikkupajalta, 250.- joka on mielestäni kallis.
      mitä mieltä olette?

Comment

Mun mielestä ei oo kovin paha hinta toi 250 euroa.

Itse kysyin yhdestä paikasta, ja siellä arvioitiin noin 330 euroa. Eikä ollut merkkiliike..

Comment

Tuulilasi asennettuna 250? on edullinen. Tuskin saat mistään halvemmalla?

Comment

250? ei ole paha hinta, itse maksoin 270? tuulilasin vaihdosta Joensuussa.

Comment

Joo asennettuna tohon hintaan. Tattis mielipiteistä, lyön lukkoon ko. nyrkkipajan kanssa.

Comment

Itse vaihdatin Kotkassa (Karhula) Naulakadun tuulilasikorjaamossa hintaan 260 e asennettuna.

Ammatilaisen työtä. Työn jälki oli huomattavasti paremapaa kuin edellinen tuulilasinvaihto merkkiliikkeessä, eikä tarvinnut pelätä sinkkikorin puolesta.

Comment

250e ok hinta. Kuopiossa 2-sävylasi - vihreä yläosa - 02 Golffiin asennettuna toisessa liikkeessä 220e keväällä, toisessa 225e. Virheetöntä työtä ja laatulasi. A4 kysyin samalla 2-sävylasin hintaa tummalla yläosalla asennettuna silloin ni oli kanssa 225e. Onneks ei tullu vaihdettua ku oli muutenkin suht ok kunnossa ja se autokin on vaehdettu poies.

Comment

Muutama kysymys kärrystä: A3 1.9TDI Quattro

- Kuinka paljon on dieselvero?
                    - Riittääkö 1.9TDI nelivedolla ajamiseen?
                    - Kuinka paljon 1.9TDi kone kestää? 500tkm?
                    - Kuinka paljon vakuutukset maksavat?
                    - Kuinka paljon quattro vie dieseliä enemmän verrattuna normi TDI:hin?

edit.

Eli Ilmeisesti q kuluttuu sellaisen litran enemmän.
                    Viimeksi muokannut HaRaXz; 7.5.2007, 10:37.

Comment

Oisko kellään tarkempia tietoja tuon A3 1.8tq facelift 2001-> muutoksista vanhempiin malleihin verrattuna. Tuossa Laakkosella lähti puheeksi, että alustaan ja ilmastoinninkompuraan olisi tullut muutoksia, noiden päälle näkyvien muutosten lisäksi. Myyjä ei osannut tarkemmin kertoa noista alustan muutoksista. Olen tässä miettinyt, että kannattaisiko panostaa tuohon uudempaan malliin, vai hankkisiko vanhemman, ulkonäkö ei ole tärkein kriteeri, mutta nuo muut muutokset kiinnostaa kovasti.

Comment

Working...
                      X