Onkos foorumilla koiraihmisiä ? Tässä on ollut tavoitteena elämäntaparemontti ja ollaan tossa puhuttu jos hankkisi koiran kolmihenkiseen perheeseen jossa lapsi 2-vuotias. Yhtään omaa koiraa ei ole vielä kummallakaan ollut, mutta kumpikin vielä kotona asuessaan asunut koiran kanssa. Itse olen kasvanut useamman erirotuisen koiran kanssa.
Ainut ongelma vaan on sopivan rodun löytymisessä ja jos nyt ei mennä koiran koulutuksen vaativuuteen/ haasteellisuuteen niin mikähän rotu sopisi kun meillä näkemykset poikkeavat jonkin verran toisistaan
Minä haluan:
rottweiler tyyppinen vahtikoira, tossa jo rakastuin rottweiler/bokseri pentuun joka myytävänä.
Puoliso haluaa
- helpon villakoiran tai vastaavan
-ei rottweileria kun se syö vastaantulijat.
oisko tähän nyt joku kultaisen keskitien valinta olemassa, saa kuulemma olla iso koira, mutta ei rotikka.
Onko tuo rottweiler bokseri oikeesti muka ihan mahoton ajatus, jos vähänkään on asioista perillä ja pystyy antamaan koiralle sen tarpeita vaativan elinympäristön?
Ainut ongelma vaan on sopivan rodun löytymisessä ja jos nyt ei mennä koiran koulutuksen vaativuuteen/ haasteellisuuteen niin mikähän rotu sopisi kun meillä näkemykset poikkeavat jonkin verran toisistaan
Minä haluan:
rottweiler tyyppinen vahtikoira, tossa jo rakastuin rottweiler/bokseri pentuun joka myytävänä.
Puoliso haluaa
- helpon villakoiran tai vastaavan
-ei rottweileria kun se syö vastaantulijat.
oisko tähän nyt joku kultaisen keskitien valinta olemassa, saa kuulemma olla iso koira, mutta ei rotikka.
Onko tuo rottweiler bokseri oikeesti muka ihan mahoton ajatus, jos vähänkään on asioista perillä ja pystyy antamaan koiralle sen tarpeita vaativan elinympäristön?
Comment