Moi,
itse sain muutama kuukausi sitten S5 3.0 v 2012 Coupen alle (67k ajettu nyt). Täytyy sanoa, että hymyilyttää vieläkin ;)
Hieman on mielessä piristää konepuolta niin ei tarvitse enää haaveilla ripeämmästä pelistä, ehkä.. Noh, kaikkea muutakin alkaa tulemaan mieleen mitä voisi päivittää.
Aloin miettimään nyt sitten kauankos tällä pelillä meinaan ajella, ajanko sen omasta näkökulmasta "loppuun" ja mitä se tarkoittaa ja koska se olisi? Herkkuihin olisi tietty kiva investoida hieman etupainotteisesti, jotta niistä ehtii nauttimaan. Kilsoja kertyy n. 25tkm/v.
Huoltoihin ja normi auton kulumiseen olen jo vuosia laittanut erilliselle tilille 200€/kk, jotta huollot ja rengasuusinnat ei syö ihan niin pahasti kun niitä tulee. Mutta ko tilille on muitakin varautumisia niin en ole ikinä oikein seurannut mitä on toteutunut ja miten tämä kasvaa auton vanhetessa. Missä vaiheessa korjauskulut kasvavat "liikaa" ja ne kannattaa vaihtaa uudemman lyhennysmenoiksi?
Eli mitäs täällä muut ajattelee auton ikääntymisestä, millä tavalla varaudutte kasvaviin kuluihin? Vaikuttaako virittäminen tähän mielestänne jollain tavoin? Jos olette löytäneet rakkaan niin paljonko meinasitte ajaa siihen kilsoja? A/S5 on vielä sen verran nuori auto, eikä muutenkaan monelle ehkä se mikä hankitaan, jos kilsoja kertyy huimasti niin yli 200tkm ajettuja ei juuri näy myynnissä...
itse sain muutama kuukausi sitten S5 3.0 v 2012 Coupen alle (67k ajettu nyt). Täytyy sanoa, että hymyilyttää vieläkin ;)
Hieman on mielessä piristää konepuolta niin ei tarvitse enää haaveilla ripeämmästä pelistä, ehkä.. Noh, kaikkea muutakin alkaa tulemaan mieleen mitä voisi päivittää.
Aloin miettimään nyt sitten kauankos tällä pelillä meinaan ajella, ajanko sen omasta näkökulmasta "loppuun" ja mitä se tarkoittaa ja koska se olisi? Herkkuihin olisi tietty kiva investoida hieman etupainotteisesti, jotta niistä ehtii nauttimaan. Kilsoja kertyy n. 25tkm/v.
Huoltoihin ja normi auton kulumiseen olen jo vuosia laittanut erilliselle tilille 200€/kk, jotta huollot ja rengasuusinnat ei syö ihan niin pahasti kun niitä tulee. Mutta ko tilille on muitakin varautumisia niin en ole ikinä oikein seurannut mitä on toteutunut ja miten tämä kasvaa auton vanhetessa. Missä vaiheessa korjauskulut kasvavat "liikaa" ja ne kannattaa vaihtaa uudemman lyhennysmenoiksi?
Eli mitäs täällä muut ajattelee auton ikääntymisestä, millä tavalla varaudutte kasvaviin kuluihin? Vaikuttaako virittäminen tähän mielestänne jollain tavoin? Jos olette löytäneet rakkaan niin paljonko meinasitte ajaa siihen kilsoja? A/S5 on vielä sen verran nuori auto, eikä muutenkaan monelle ehkä se mikä hankitaan, jos kilsoja kertyy huimasti niin yli 200tkm ajettuja ei juuri näy myynnissä...
Comment