Verot taitaa olla lähemmäs 10k noissa (~150tkm A6, A7:t +2k) 2015 235kW (169g/km) mutta lonkalta heitettynä taitaa 200kW (133-138g/km) mennä lähemmäs 8k kuin 10k. Tuohon kun laskee mukaan auton hankintahintojen eron niin 200kW jäänee >5k edullisemmaksi kuin 235kW.
Noista jälkiasennettavista varusteista jälkiasennushintaa laskeskelin omaa ostaessa eeberistä 2k, koukusta 1k ja kun on tippi niin 4k sitä s-tronicin korjausrahaa. Eli pystyi perustelemaan kalliimman auton oston kun siinä löytyi nuo varusteet valmiina eikä tarvitse jännittää S-tronicin hajoamista. Lisäksi kun vaatimuksena oli juurikin ACC, eeberi ja ilmajouset niin suurin osa mobilen hakutuloksista oli muutenkin biturboja.
Pitääkö 4G olla vetokoukkuvalmius että saa vetokoukun asennettua vai onnistuiko se ilmankin? Sillä on varsin hankalaa selvittää onko autossa vetokoukkuvalmius jos sitä ulkomailta ostaa.
Noista jälkiasennettavista varusteista jälkiasennushintaa laskeskelin omaa ostaessa eeberistä 2k, koukusta 1k ja kun on tippi niin 4k sitä s-tronicin korjausrahaa. Eli pystyi perustelemaan kalliimman auton oston kun siinä löytyi nuo varusteet valmiina eikä tarvitse jännittää S-tronicin hajoamista. Lisäksi kun vaatimuksena oli juurikin ACC, eeberi ja ilmajouset niin suurin osa mobilen hakutuloksista oli muutenkin biturboja.
Pitääkö 4G olla vetokoukkuvalmius että saa vetokoukun asennettua vai onnistuiko se ilmankin? Sillä on varsin hankalaa selvittää onko autossa vetokoukkuvalmius jos sitä ulkomailta ostaa.
Comment