LÄHES puolet, kuten kirjoitin.
Verrataan nyt edes saman tyyppisiä ja saman suorituskyvyn omaavia laitteita, eli Bi-TDi vs 3.0 TFSi. Kummatkin porrasperiä ja tehtaan ilmoittamilla spekseillä.
Bi-TDi: 313hp/650Nm
0-100: 5,1 s.
250 km/h
3.0 TFSi: 300hp/440Nm
0-100 5,5 s.
250 km/h
Kummatkin viritettynä, vertaan nyt MTM:n ilmoittamia lukuja koska tuolta valmistajalta saa kumpaankin ohjelman. Hihnapyörät, putkistot, hiukkassuodattimen poistot sun muut sitten erikseen...loputon suo.
Bi-TDi MTM:n softalla:
381hp/760Nm
0-100 4,9 s.
264 km/h
3.0 TFSi MTM:n softalla:
401hp/515Nm
0-100 5,0 s.
250 km/h tai lisähintaan rajoittimen poisto jolloin 275 km/h
Kummassakin voima tulee alhaalta, toisessa sitä vääntöä on vaan paljon enemmän joka vajaa pari tonnia tyhjänä painavaa autoa liikuttaa. Ero vaan korostuu mitä enemmän vauhtia on.
Olen antanut kaikkeni tälle keskustelulle :D
Verrataan nyt edes saman tyyppisiä ja saman suorituskyvyn omaavia laitteita, eli Bi-TDi vs 3.0 TFSi. Kummatkin porrasperiä ja tehtaan ilmoittamilla spekseillä.
Bi-TDi: 313hp/650Nm
0-100: 5,1 s.
250 km/h
3.0 TFSi: 300hp/440Nm
0-100 5,5 s.
250 km/h
Kummatkin viritettynä, vertaan nyt MTM:n ilmoittamia lukuja koska tuolta valmistajalta saa kumpaankin ohjelman. Hihnapyörät, putkistot, hiukkassuodattimen poistot sun muut sitten erikseen...loputon suo.
Bi-TDi MTM:n softalla:
381hp/760Nm
0-100 4,9 s.
264 km/h
3.0 TFSi MTM:n softalla:
401hp/515Nm
0-100 5,0 s.
250 km/h tai lisähintaan rajoittimen poisto jolloin 275 km/h
Kummassakin voima tulee alhaalta, toisessa sitä vääntöä on vaan paljon enemmän joka vajaa pari tonnia tyhjänä painavaa autoa liikuttaa. Ero vaan korostuu mitä enemmän vauhtia on.
Olen antanut kaikkeni tälle keskustelulle :D
Comment