Juu, 120tkm huolto laatikkoöljyineen virossa muistaakseni 550€, vianor ilmansuodattimen kanssa vajaa 700€ ja merkkari antaa laakkosen sivuilla 1024€ tuolle omalla keskimmäiselle mallille. Nämä kaikki laatikkoöljyineen. AD oli myös linjassa tuon vianorin kanssa, pari kymppiä kalliimpi muistaakseni.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 (C7) ostoa harkitsemassa
Collapse
X
-
Vieras
Mulla meni nyt tippi ja s-tronic sekaisin. Eli tietty C7 korissa vaihtuu s-tronicöljyt ja suodatin 120tkm kohdalla.
Ilmansuodatin on 90tkm välillä mutta yleensä 60tkm kohdalla se on jo niin törkyinen että menee vaihtoon. 120tkm kohdalla tuskin tarvitsee uusia kun on oletettavasti uusittu 90tkm kohdalla.
Lopullinen huollon määrittely tehdään kun auto tulee pajalle ja nähdään mitä auto pyytää ja se mitä on merkattu huoltokirjaan edellisissä huolloissa.
Comment
-
Tämä menee jo vähän tekniikkakysymyksen puolelle, mutta osaako kukaan sanoa, pystyykö musta/valko näyttöisen mittariston tilalle vahtaamaan värinäytöllisen mittariston? Yksi mielenkiintoinen A6 on kiikarissa, mutta siinä on tuo musta/valko FIS. Romiksilla näyttäisi olevan aika edullisesti värillisiä tarjolla.
Comment
-
Menee ehkä hieman OT:ksi mutta kysynpä kuitenkin.
- Onko kokemuksia käytetyn auton ostaneilta että miten onnistuu navin päivitys? Käsittääkseni 5 päivitystä kuuluu uuden hintaan mutta en tiedä miten mahdollisesti jäljellä olevat siirtyvät seuraavalle omistajalle? Ja tietääkö jostain että onko niitä saatavilla?
- Onko Suomesta hankituissa valikot suomeksi? Pärjään hyvin englannilla mutta uteliaisuudesta kysyn (en toki ole vielä navgoinut Suomessa)
Comment
-
A6 (G4 C7)2012/2011 ostoaikeissa...
Kattelen tällaista seuraavan sukupolven Audia. Puuttuu parkkitutka ja navi, millainen homma se on laittaa tällaiseen nuo jälkiasennuksena ja millaisella kustannuksella (eteen ja taakse akustinen ja optinen, vai mitä ne on), vai kannattaako unohtaa koko homma? kyseessä tämä yksilö ja pari vastaavaa katsottuna, kaikissa samat puutteet: http://www.nettiauto.com/audi/a6/8189345
Mitä muuta näissä on ollut ja mitä kannattaa huomioida ostettaessa?
Comment
-
Comment
-
Kiitos linkeistä, näyttää olevan saatavilla tavaraa monenlaista. Porakone vaan käteen ja puskuriin reikiä... :)
Olen myöskin katsellut vanhoja takseja (n. 150 tkm ajettuja), tämä edellinen ainakin on erittäin hyvin palvellut (ja huoltohistoria on kunnossa viimeisen päälle) mutta eipä niitä oikein löydy. Pohjoisen taksi olisi yksi, mutta se on niin kaukana ja mittarissa kohta 200tkm... ei herättänyt kiinnostusta.
Comment
-
http://www.autotalli.com/vaihtoauto/...i?pos=4&page=1
Kannataako tuommoista ostaa? En ole vielä itse autoa nähnyt, mutta äkkiseltään näyttää sopivalta. Se pisti silmään, että ajotietokone ei ole suomeksi, onko tuontiauto? Onko merkitystä?
Comment
-
Vieras
Ajotietokone ei osaa suomea missään Audissa.
Vilpposen sedan herättää merkittävää omistamisen halua...
http://www.nettiauto.com/audi/a6/8215758
Comment
-
Vieras
-
Ensimmäinen kunnon tyyppivika löydetty näistä C7 3.0TDI koneista. Jakoketjun kiristin hajoaa, ja tästä on julkaistu toukokuussa tehtaan huoltotiedote koodilla TPI 2035906/10 . Tehdas korvaa tällä hetkellä 70% materiaalikustannuksista. Työläs vaihtaa, koska ei pysty nähtävästi yläkautta vaihtamaan, vaan pitää alakautta vaihtaa, ja vaihdelaatikko irrottaa, työtunteja audi huollon mukaan 25 tuntia.
Comment
-
Vieras
Tuttu juttu. Ja tosiaan todella työläs vaihtaa. Kiristin maksaa jonkun satkun, työt onkin neljä numeroa marmorilla. Ei paljon lämmitä tehtaan vastaantulo.
Comment
-
Eli tehtiin taas kerran huoltovapaa jakopää, joka hajoaa. Sitten vaan todetaan, että kappas, paskahan tästä tuli, mutta tarjotaan asiakkaalle parisataa. Eiköhän se ole tyytyväinen.
No, eipä sitä rahaa taida tällaisiin riittää, kun kaikki menee päästökusetuksien selvittelyyn.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tetk Näytä viestiEnsimmäinen kunnon tyyppivika löydetty näistä C7 3.0TDI koneista. Jakoketjun kiristin hajoaa, ja tästä on julkaistu toukokuussa tehtaan huoltotiedote koodilla TPI 2035906/10 . Tehdas korvaa tällä hetkellä 70% materiaalikustannuksista. Työläs vaihtaa, koska ei pysty nähtävästi yläkautta vaihtamaan, vaan pitää alakautta vaihtaa, ja vaihdelaatikko irrottaa, työtunteja audi huollon mukaan 25 tuntia.
Comment
-
Huolto-ohjeen mukaan ainoastaan tuo yksi ketjunkiristin vaihdetaan, ei ketjua. Toki siinä paljon pikku tilpehööriä samalla vaihtuu. Työtä 25 tuntia, hinta 100 euroa/tunti. Materiaalikustannukset oli jotain luokkaa 1700 euroa, josta tehdas maksaa sen 70%, ja pelkkä ketjunkiristin ei tosiaan paljoa itsessään maksa.Viimeksi muokannut tetk; 3.11.2016, 19:46.
Comment
-
Vieras
Erikoisinta on se, että goodwillit on erilaisia eri maissa. Suomessa toki artisti maksaa eniten. Mutta ei siitä sen enempää.
Comment
Comment