Järkiperäisesti kun asiaa lähestyy, niin ehkä kannattaisi maksaa ennemin 3000 vaikka A4/passat 1,8 20V tai 2,6 nelikosta kuin noista B3/B4/C4 sarjalaisista. Tuo 1,8 vapari on melko tuhnu, mut kyllä sillä kohtuudella pärjää. Ja noiden uudempien turvallisuus on kertaluokkaa parempi kuin näissä 80 luvun vehkeissä. Monivarsituentaa en osaa itse pitää minään ongelmana, on tuo passatti ollut siinäsuhteessa senverran huoleton peli.
Tiukkaan on pitänyt harkita itsekin että mitä sitä hankkisi kun noista nykyisistä kulkineista aika jättää, kilometrejä kun tulee melko olemattomasti, niin tuommoiset vanhemmatkin ropposet ovat toimineet mainiosti kakkosautona/harrastepelinä.
Senverran kurkkasin tuota Ilkan listaa ja täytyy todeta että kiinnostavin auto hintaisekseen oli A4 1,8T avant quattro. Ilmastoitu auto ja hintaa vähän päälle kaksi tonnia. Kolmella tonnilla saa jo facelift mallin samoilla spekseillä alle 300 tkm ajettuna. Ostajan markkinat sanoisin ma.
Tiukkaan on pitänyt harkita itsekin että mitä sitä hankkisi kun noista nykyisistä kulkineista aika jättää, kilometrejä kun tulee melko olemattomasti, niin tuommoiset vanhemmatkin ropposet ovat toimineet mainiosti kakkosautona/harrastepelinä.
Senverran kurkkasin tuota Ilkan listaa ja täytyy todeta että kiinnostavin auto hintaisekseen oli A4 1,8T avant quattro. Ilmastoitu auto ja hintaa vähän päälle kaksi tonnia. Kolmella tonnilla saa jo facelift mallin samoilla spekseillä alle 300 tkm ajettuna. Ostajan markkinat sanoisin ma.
Comment