Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

V8 yleisimmät hylkäys syyt katsastuksessa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • V8 yleisimmät hylkäys syyt katsastuksessa?

    Kertokaapa mulle 2kk omitaneen V8omistajalle mitkä ovat yleisimmät syyt -90 V8 (3.6 aut) hylkäyksille katsastuksessa.
    Käsijarru mulla nousee ihan tappiin asti...

  • #2
    Tyypillinen vika. Käsijarrunvipu jumittaa satulan päässä. Vaihtosatulat on varmaan viisain ratkaisu. Omasta tosin pistin satulan ja männän täysin atomeiksi ja läjäsin uusien kumien kanssa. Hyvin tuo on pelannut.

    Comment


      #3
      Tästäpä asioita reilun seitsemän vuoden ajalta, mitä ilmennyt katsastuksessa omissa/tietämissäni lötköissä (typ44/D11).

      - V8:issä päästöt (Hc ja Co koholla)
      - Takajarrut
      - Jarruvoimansäädin vasemmassa takatukivarressa
      - Takaylätukivarsien navan puolen puslat kaput
      - Kallistuksenvakaajan puslat etutukivarsista
      - Etutukivarren alapallonivel
      - Katkennut etujousi

      Comment


        #4
        Kaksi kertaa ollut oma kasi leimalla, molemmilla kerroilla jotakin käsijarruun liittyvää ollut.

        Oma vika, kun ei ole tullut etukäteen tehtyä mitään, ei tuon automaatin parkkilukon kanssa tule kässäriä käytettyä juuri ikinä ja sen käytön puutteen takia varmaakin menee aina jumiin. Herkistelyä ja taas pelaa.

        Comment


        • #5
          Danke kamrader..eipä sitten muuta kuin herkistelemään ja kiitti vinkeistä kaikille.

          Comment

          Working...
          X