No joo, voi sen tietysti noinkin ajatella. Onhan mulla semisliksit, mutta renkaiden osalta homma on tietysti enempi järjestelykysymys. Sanotaanhan tuolla näinkin "Club luokan kilpailuun voi osallistua sarjanulkopuolisena katuslickseillä tai vastaavilla katurenkailla. Näissä renkaissa min tw 60." Toyoissa on TW muistaakseni 100. Vai oliko ne sitten kielletty vielä erikseen tuolla "kiellettyjen renkaiden listalla"?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Time attack VAG cup
Collapse
X
-
-
Vieras
-
Eli radalle.comin päivillä clubi luokkaan vaan sitten ajeleen osallistumismaksua vastaan. Minä jään seuraamaan, kuinka tilanne kehittyy. Mitä sääntöä lukaistuani niin oma harraste ajokkini ei vissiin nyt olisi sitten sopiva moiseen menoon?
Minä oon mukana heti, ku tähän nyt saadaan joku selkeä juttu kuinka homma rupiaa etenemään :)
Comment
-
Kiinnostustahan tälläistä kohtaan todellakin olisi. Jo nyt ajetaan pienellä(4-5 autoa) porukalla leikkimielistä kisaa, kenellä paras aika suhteessa autoon. Porukassa on 200sx:ää, starlettia, escorttia, b5 s4:sta... Eli jos jonkinlainen clubiluokan sääntöihin pohjautuva time attack tyylinen "kilpailu" tapahtuma olisi tulossa esim kerhon ratapäivien yhteyteen, uhrattaisiin se 2x30min per päivä, alkaisi olla tosiaan mielenkiintoa ajaa paikalle ja osallistua.
Kuitenkin jos varsinaista kilpailua alkaa harrastaa, tulee siitä hyvin nopeasti liian todellista=työtä. Ja itse en halua työtä harrastaa. Eli pidettäisiin tämä VAG-CUP pienellä tasolla, ei palkintoja tyylinen, ja voisi "kisan" jälkeen vaan puida tapahtumia porukalla.
Kuitenkaan jokaisella, itse mukaan lukien, ei ole varaa pistää tuosta vaan ++20.t€ harrastekilpuriin vaikka mieli tekee ajaakkin kilpaa.
Comment
-
Vieras
Ajot club luokassa, sarjan mukana. Ei mitään omaa sarjaa, paitsi ehkä kerhon ratapäivien yhteydessä jäsenille.
Comment
Comment