Audi 4 -ja ehkä muutkin.
Voitele konepellin lukko ,crc tai vastaavalla aineella .
Lähti vaijeri irti konepellin puoleisesta päästä ja viaksi osoittautui muovi lipsi
joka oli poikki.
Nippusiteellä laitoin kiinni,porasin kaksi 5mm reikää etu peltiin ja pujotin sitten nippusiteen pitämään vaijerin päätä paikoillaan.
On muuten hankala homma saada lukko auki kun vaijeri lähtee irti .
meni noin 3 tuntia ,pohjasuojat pois ja sitten sielä sorkkimaan 8mm harjateräksen pätkällä,no onneksi lopulta aukesi,tuuria oli mukana.
-lukot
-pakkasneste
-polttoainesuodatin
-jarruneste,jos ei ole vaihdettu 5 vuoteen ruostuu männät kiinni jarrusatuloihin.
-akku
-lämmitin -
-talvivarusteet,harja,hinausköysi ei automaatti,kaapeli virtaa varten,lumilapio,
ym,pientä.
Voitele konepellin lukko ,crc tai vastaavalla aineella .
Lähti vaijeri irti konepellin puoleisesta päästä ja viaksi osoittautui muovi lipsi
joka oli poikki.
Nippusiteellä laitoin kiinni,porasin kaksi 5mm reikää etu peltiin ja pujotin sitten nippusiteen pitämään vaijerin päätä paikoillaan.
On muuten hankala homma saada lukko auki kun vaijeri lähtee irti .
meni noin 3 tuntia ,pohjasuojat pois ja sitten sielä sorkkimaan 8mm harjateräksen pätkällä,no onneksi lopulta aukesi,tuuria oli mukana.
-lukot
-pakkasneste
-polttoainesuodatin
-jarruneste,jos ei ole vaihdettu 5 vuoteen ruostuu männät kiinni jarrusatuloihin.
-akku
-lämmitin -
-talvivarusteet,harja,hinausköysi ei automaatti,kaapeli virtaa varten,lumilapio,
ym,pientä.
Comment