V.A.G-groupin tuotteet on sitten ainoita oikeita NELIVETOJA!! eipä menny uusi awd v70 volvo sellasta mäkeä ylös minkä menin omalla pasatilla!! ja meni muuten heittämällä:)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt riitti Audi..
Collapse
X
-
4vant: Kai se on kuitenkin sopivaa tehdä vertailua eri autojen välillä kun toiseen vaihtaa? GLT lukee profiilissa ihan sen takia ettei nykystä pirssiä sekoteta mallin puolesta Fiattiin ;)
Mun kokemus Audeista rajottuu tasan yhteen malliin ja vertailua tein nimenomaan näiden kahden auton välillä. Luulisi Audin omistavan henkilön kestävän yhden ihmisen henkilökohtaisen mielipiteen siitä, että joku muu auto saattaa olla parempi ku 340tkm ajettu -92 vuoden 80? Painotetaan vielä sitä että en verrannut Volvoa ja Audia yleensä merkkeinä, vaan näitä kahta omistamaani autoa. Ei pidetä hihnoja liian kireällä sieläkään päässä :)
weesku: eihän Volvolla jatkuvaa nelivetoa edes ole. Etuvetojahan ne on lähtökohtaseksi ja samalla Haldexilla ku sun Passatti. Jos neliveto pitäisi ostaa niin Volvo ei olisi edes vaihtoehto. Subaru taas menee mäen ylös vaikka yhdellä pitävällä pyörällä, sitä ei moni muu auto tee.
Comment
-
Ok, kiitos korjauksesta. Pointti kuitenkin sama, Volvolla ei oikeita nelivetoja ole ja tuskin ihan hetkeen on tulossakaan.
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbsViimeksi muokannut samus; 22.4.2008, 20:27.
Comment
-
Voin pistää kuvia loppuviikosta.. Se tulee tänään minulle iltapäivällä töiden jälkeen. Specsejä:
ABS-jarrut, Airbag, Sumuvalot, Ohjaustehostin, Sähkökäyttöiset ikkunat, Lohkolämmitin, Ajotietokone, Sähköpeilit, Keskuslukitus: kaukosäätöinen, Ilmastointi, Katon avausmekanismi: Sähköinen, Penkinlämmittimet, Erikoisvanteet, Kahdet renkaat, Alustasarja
Vuosmalli 94 ja huoltohistoria saa hymyn huulille. Ajoa vailla. Sisältä kuin uusi..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HeksiB4:stä kolmosgolffiin siis sinäkin. :)
Alkuperäinen kirjoittaja HeksiViime päivinä on noita Golffeja ruvennu katselemaan eri silmällä kun sellaisen nyt omistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja HeksiOnnea uudelle autolle.
Comment
-
Comment
-
Aika hienosti alkoi Volvosuhteeni. Eilen sain kärryn perseen alle ja tänään sai soitella Volvon tiepalveluun kun jätti tielle. Jotain sähköpuolen ongelmaa ilmeisesti. Nyt auto pajalla eikä tietoa paluusta.
Nyt saa nauraa ja irvailla vapaasti, sillä tämän enempää ei voi vituttaa. Mitäs läksit nii...
Comment
-
Se vaan testaa sua aluksi, onko tarpeeksi miestä Volvoa ohjastamaan ;)
Mitä vikaa ilmeni? Sammuiko kesken ajon vai eikö lähteny käyntiin vai mitä kävi?
Kieltämättä C70:kin tarjoili mielenkiintoisia hetkiä ku Kölnistä Tukholmaan toimi moitteetta, mutta ku laivaan olis pitäny ajaa niin sammui heti startin jälkeen, pari kertaa tuota niin ei startannu enää ollenkaan ja laatikko lukitti P-asentoon. Pieni kopautus avaimenperään niin johan hörähti. Huono kontakti kauko-ohjaimessa patterin tai jonkun muun osalta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja James Potkukelkka Näytä viestiAika hienosti alkoi Volvosuhteeni. Eilen sain kärryn perseen alle ja tänään sai soitella Volvon tiepalveluun kun jätti tielle. Jotain sähköpuolen ongelmaa ilmeisesti. Nyt auto pajalla eikä tietoa paluusta.
Nyt saa nauraa ja irvailla vapaasti, sillä tämän enempää ei voi vituttaa. Mitäs läksit nii...
lohduttaudu sillä että yhtä hyvin uusi autosi olisi voinut olla myös rinkulakeula
(nekin kuulemma jättää joskus tielle)
90 luvun jälkeen syntyneet sähköt tuntuu olevan kummasti huonompaa laatua kuin ennen sitä.. vai kuvittelenko vaan että tätä nykyä tielle jäännin syy on 97% sähköinen kun joskus taannoin se oli jotain ihan muuta
Comment
-
Comment
-
Kieltämättä välillä uskoa koetellaan kun Audíssa meinaa olla pikkuvikoja, mutta yli 400 tkm on mittarissa ja tienpäälle en ole jäänyt tällä autolla kertaakaan. Tällä kai se ensi talvikin on vielä aloitettava kun noilla talvirenkaillakin on vasta ajettu 5 talvea. Muutenkin nuo vaihtoehdot pomminvarmaksi edulliseksi nelikoksi jolla ajaa mielikseen ovat aika vähissä.
Volvo ei kyllä herätä minkäänsortin intohimoja minussa, aika peruskauraa kuten saman konsernin Forditkin. Tasapuolisuuden nimissä voi sanoa että samaa peruskauraa muiden volkkarituotteiden kanssa on suurin osa nyky-Audeistakin, ikävä kyllä.
Volvo saa minulta plussaa viitoskoneen vaalimisesta, onnistuu se vitoskoneen sovittaminen vaikka poikittain konehuoneeseen kun vaan tahtoa löytyy. Audeihin vaan sovitellaan suurimmaksi osaksi sovellettuja versioita VAG:n perus 4 ja 6 lohkoista.
Comment
-
No prkl, osta pois ja maalaa mieluisaksi.
Comment
-
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa
Heti ostan kun sopiva löytyy
Tähän viittasin ja omaani tarkoitin..
Comment
-
volvot alkaa olla nykyään jo ihan kohtullisia ajettavia
Ei ole koskaan ollut Audeissakaan moittimista ajo-ominaisuuksissa.
Kunhan taas se liukas talvi tulee pariksi viikoksi..ehkä sitten:)
Comment
-
Ostin audin marraskuussa ja nyt on mennyt n. 2700 euroa... ketjun kiristin asennuksineen 1200?, airbagin ohjainlaite ja sivuturvatyynyjen kiihdyttimet n.1100?, tuulilasi n. 400 euroa.. Teknistä etumatkaa.. ja PASKAT... Auto kumminkin ollut vaan puoli vuotta käytössä... täydellinen huoltokirja ja mittarissa 206tkm....
Comment
-
No kele mulla rupes takajarrut vinkumaan, vaikka vasta 20 vuotta vanha auto ja muutenkin pikkuriesaa sillointällöin, no ainakin kerran vuoteen muistaakseni. Ihmettelen, kun ajettu vasta 370000 km.
Eihän nämä Audit tosiaan taida kestää. Pitäsköhän vaihtaa vaikka oopeliin? ;)
Comment
-
Ihmeellisiä vikoja on kyllä audeissa porukalla ollu. Meidän perheessä on nyt tuo minun kasikymppinen järjestyksessä 7. audi ja merkin vaihto ei oo ollu mielessä, ei mulla eikä isällä. Jotain tiesti aina tarvinnu tehdä, mutta ei mitään kovin erikoista. Kallein remontti vaggeihin tuli kun 97 pasuunasta hajos tomaatti laatikko. Siitä tuli kammo automaatteihin ja oli luultavasti eka ja vika.
Comment
Comment