Jälleen yksi tälläinen jotakin ostamassa ketju, mutta en onnistunut haulla löytämään suoranaista vastausta siihen, että miten luetettavia ekan sukupolven A3/S3 nelikot on kun kilsoja alkaa olla reilusti parinsadan tonnin päällä. Eli jos 250-300 tkm ajettujen yksilöiden omistajat kertoisivat kokemuksistaan. Onko meno huoletonta perushuolloilla vai saako kokoajan olla metästämässä mystisiä sähkövikoja jne. Haldex-pumpun uusimistarve on tiedossa, ovilistan alta ruostuminen ja keskuslukituksen alipainepumpustakin oli jotain mainintaa. Tuntuu vaan tuolla nettiauton tarjonnassa suurin osa ehdokkaista osuvan tuohon kilometrihaarukkaan.
Itsellä siis tilanne että pyörinyt jo jonkun aikaa mielessä kaluston päivittäminen tuoreempaan ja tehokkaampaan. Tämän hetkinen käyttis, etäisesti traktoria muistuttava, Volvo 360 -89 on tähän mennessä uusin auto jonka olen omistanut joten n. 10 vuotta uudempaan siirtyminen olisi jo aimoharppaus modernimpaan suuntaan. Volvo kyllä palvellut vuosikaudet ongelmitta mut siinä onkin sähköä vain minimaalisesti ja tekniikka yksinkertaista sekä helposti käsillä. Ennen ei mietityttänyt yhtään ostaa 300 tkm ajettuja autoja mutta kun seurannut sivusta kavereiden ongelmia uudempien autojen kanssa ja yleensä mystisiin sähköongelmiin liittyen niin sillä aloitin tämän threadin.
Itsellä siis tilanne että pyörinyt jo jonkun aikaa mielessä kaluston päivittäminen tuoreempaan ja tehokkaampaan. Tämän hetkinen käyttis, etäisesti traktoria muistuttava, Volvo 360 -89 on tähän mennessä uusin auto jonka olen omistanut joten n. 10 vuotta uudempaan siirtyminen olisi jo aimoharppaus modernimpaan suuntaan. Volvo kyllä palvellut vuosikaudet ongelmitta mut siinä onkin sähköä vain minimaalisesti ja tekniikka yksinkertaista sekä helposti käsillä. Ennen ei mietityttänyt yhtään ostaa 300 tkm ajettuja autoja mutta kun seurannut sivusta kavereiden ongelmia uudempien autojen kanssa ja yleensä mystisiin sähköongelmiin liittyen niin sillä aloitin tämän threadin.
Comment