Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Joensuusta löytyy ainakin kaltimontien nesteeltä. Hallissa on useampia paikkoja nosturilla ja ilman. Nosturi paikka maksoi muistaakseni 18€/h. Samasta hallista löytyy myös useampi pesupaikka, toimii poleteilla. 1 poletilla n. 5min käyttöaikaa pesuriin, hinta 1,5€/poletti.
Mitenkäs kun on muutto tulossa, niin onko Porvoossa nosturillista hallia? Jostain olin katsovinani, että Kamppulan Nesteellä olisi, mutta varmaa tietoa en löytänyt nykytilanteesta.
Kuopiossa oli ainaski kesällä -13 Hakekadulla (Olikohan Hakekatu 1) TI-halli, tuntivelotus tais olla ~20e luokkaa.
Nii tietysti myös Leväsellä Oppipojankujalla sijaitseva Hallineuvos. 30snt/min. Hyvä paikka ainakin talvella käydä autonpesussa. Kai siel jotain pikkuremppaaki onnistuu tehdä, taisin hallitunkin nähdä siellä viimeks kun kävin.
Onko Tampereella muuta vuokrattavaa nosturipaikkaa kuin Hervannan vanhalla bensiksellä? Ylöjärvellä on yksi halli kyllä, mutta minimivuokra-aika on 12h. Se tuntuu vähän paljolta vaikkapa öljynvaihtoa ajatellen.
Salossa olisi avattu tee-se-itse halli. 2 nosturia löytyy ja auton pääsee sisällä pesemään. Jonkin verran työkaluja hallilla. Facesta löytyy lisää infoa. Salon tee se itse-halli
Comment