Päivää taloon.
Tuli tuossa alkuviikosta sitten ostettua S2 avant. Mitään aikaisempaa kokemusta audista ei ole, joten aikani searchillä lueskeltuani S2 tarinaa olen jo hieman viisaampi.
Kuitenkin ihan aloittelija vielä tällä audi saralla.
Eilen testasin sen "pommin", josta lueskelin täältä ja hyvässä elossa tuntuu olevan ainakin se.
Tässä nyt autolla hieman ajelleena ihan tyytyväinen ollut. Bensaa se tuntuu ottavan jonkin verran, mutta alkuun tietusti tulee aika paljon paineltuakin tuota pedaalia. Eipä tuota kulutusta paljon tuossa ratin ja penkin välissä istuessa tule mietittyä. Pieni hymynkare naamalla sitä nyt tulee ajeltua... Hauska se on, siitä ei pääse mihinkään. Varsinainen perheauto :).
Kuskinoven valokytkin on mykkä, johon varmaan käy ihan 80 audin kytkin?
Mikäs toi paljon puhutun forgen antama ilo on? Paitsi että se on lähes ikuinen.
Onko yleisesti ns. heikkoja paikkoja joita kannattaa tutkailla?
Mitkäs noi "ufo" jarrut sit on? En oikein hokannut noista kirjoituksista.
Hmm.. Paljon kysymyksiä valitettavasti, mutta toivottavasti viitsitte vastailla.
Kaikenlainen tieto S2:n liittyen kiinnostaa. S2 centralissa olen jo vieraillut.
Löytyykö noihin muuten jostain ohjemanuskaa, kun sellaista en auton mukana saanut?
Tuli tuossa alkuviikosta sitten ostettua S2 avant. Mitään aikaisempaa kokemusta audista ei ole, joten aikani searchillä lueskeltuani S2 tarinaa olen jo hieman viisaampi.
Kuitenkin ihan aloittelija vielä tällä audi saralla.
Eilen testasin sen "pommin", josta lueskelin täältä ja hyvässä elossa tuntuu olevan ainakin se.
Tässä nyt autolla hieman ajelleena ihan tyytyväinen ollut. Bensaa se tuntuu ottavan jonkin verran, mutta alkuun tietusti tulee aika paljon paineltuakin tuota pedaalia. Eipä tuota kulutusta paljon tuossa ratin ja penkin välissä istuessa tule mietittyä. Pieni hymynkare naamalla sitä nyt tulee ajeltua... Hauska se on, siitä ei pääse mihinkään. Varsinainen perheauto :).
Kuskinoven valokytkin on mykkä, johon varmaan käy ihan 80 audin kytkin?
Mikäs toi paljon puhutun forgen antama ilo on? Paitsi että se on lähes ikuinen.
Onko yleisesti ns. heikkoja paikkoja joita kannattaa tutkailla?
Mitkäs noi "ufo" jarrut sit on? En oikein hokannut noista kirjoituksista.
Hmm.. Paljon kysymyksiä valitettavasti, mutta toivottavasti viitsitte vastailla.
Kaikenlainen tieto S2:n liittyen kiinnostaa. S2 centralissa olen jo vieraillut.
Löytyykö noihin muuten jostain ohjemanuskaa, kun sellaista en auton mukana saanut?
Comment