Itse olen aloittelija tässä touhussa, mutta alastaron rataa olen kiertänyt kahella eri autolla.
Ensimmäinen auto oli volvo 850T5 noin 250hv ja D2 alusta. Muuten ihan mukava laitos radalla, mutta kurveista ei meinannut päästä ollenkaan pois hillittömän sutimisen takia. Lukoton laatikko. Kierrosajat pyörivät 1.42 paikkeilla.
Toinen auto oli vakio audi a4 b5 1.8T quattro. Aika kiikkerä peli, mutta kurviin jarrutuksen jälkeen saa kaasun pitää pohjassa ja vetopitoa löytyy. Kierrosaika oli 1.40.
Jossei rata-aihio ole vielä hankittu itse kallistuisin nelivetoon valmiin hyvän vetopidon ansiosta. Mikään ei vituta radalla enempää kuin sutiminen.
Ensimmäinen auto oli volvo 850T5 noin 250hv ja D2 alusta. Muuten ihan mukava laitos radalla, mutta kurveista ei meinannut päästä ollenkaan pois hillittömän sutimisen takia. Lukoton laatikko. Kierrosajat pyörivät 1.42 paikkeilla.
Toinen auto oli vakio audi a4 b5 1.8T quattro. Aika kiikkerä peli, mutta kurviin jarrutuksen jälkeen saa kaasun pitää pohjassa ja vetopitoa löytyy. Kierrosaika oli 1.40.
Jossei rata-aihio ole vielä hankittu itse kallistuisin nelivetoon valmiin hyvän vetopidon ansiosta. Mikään ei vituta radalla enempää kuin sutiminen.
Comment