Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Suomenkielisiä käyttöohjekirjoja SAATAVANA

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kimppatilaus?§

Tuleeko toi kimppatilaus jotenkin halvemmaksi kuin itse suoraan Suomen audilta tilaamalla vai missasinko jonkun oleellisen pointin?

Itselläni maksoi usermanual suomeksi 37.50? postiennakolla soittamalla Suomen Audin huoltoon.

Comment

Onko tietoa saako vm.-01 A4 TDI b6 Suomenkielistä ohjekirjaa tilattua Saksasta tai jostain muualta? Suomessa maahantuoja tarjoaa vain paperikopioina ja siitä en todellakaan aio maksaa 37? ennemmin kopioin kaverin autosta ohjekirjan. Jos jostain saisi oikean ohjekirjan niin siitä maksaisin mielellään.

Comment

tilaisin minäkin jos tähän saapi sellaista...

WAUZZZ4AZSN046514 Audi s6 avant quattro 4.2 -95

Comment

Selvittelin tätä asiaa maahantuojalta ja sieltä löytyi kuin löytyikin yhteyshenkilö jonka kautta suomenkielisiä ohjekirjoja saa.
          Eli Päivi Lång p. 09-7583456 (yhteystietojen julkaisuun on lupa) toimittaa noita ohjekirjoja.

Hän kertoi, että aiemmin maahantuojallakin on ollut sellainen tieto että ohjekirjoja ei enää saksasta saa, mutta nyt tilanne (tai tieto) on muuttunut. Ohjekirjoja kuulemma ei löydy kovin vanhoihin autoihin, mutta jostain 95 vuodesta eteenpäin kyllä. Kannattanee kysellä.

Alkuperäinen ohjekirja meikäläisen aanelkkuun kustantaa 37,50? ja huoltokirja 10? lisää. Varmaan samaa luokkaa on muihinkin...

Comment

käyttöohjekirja lainaksi tai ostoon a6 vm 2003

olisko joku ystävällismielinen ja lainaisi tai myisi korvausta vastaan a6 vm 2003 käyttöohjekirja, iselläni tuo saksan kieli on vähän vaiheessa. Voisin kopsata kirjan ja palauttaa ja maksaa vaivasta tai ostaakin jos jollain olisi myydä

Comment

Tilasin myös itse tässä taannoin maahantuojalta ko. manuskan kyseiseen hintaan. Täytyy sanoa että olin _lievästi_ pettynyt sen osoittautuessa suht huonolaatuiseksi VALOKOPIOKSI joka tosin oli leikattu A5-kokoon. :(

En tiedä näistä saksasta suoraan tilattavista mutta itse olin siinä käsityksessä että manuska (tuohon hintaan!) olisi sentään painettu.

Comment

Tilasin myös itse tässä taannoin maahantuojalta ko. manuskan kyseiseen hintaan. Täytyy sanoa että olin _lievästi_ pettynyt sen osoittautuessa suht huonolaatuiseksi VALOKOPIOKSI joka tosin oli leikattu A5-kokoon. :(

En tiedä näistä saksasta suoraan tilattavista mutta itse olin siinä käsityksessä että manuska (tuohon hintaan!) olisi sentään painettu.
                Mulle kyllä tuli ihan oikea manuska kun tilasin yllä mainitulta henkilöltä maahantuojalta.

Comment

Innostuisiko porukka taas tekemään kimppatilauksen. Olisin mukana!

Comment

mä voisin kans olla mukana, jos hinta ei pompahda.

Comment

Soitin tänään Päivi Långille ja sain erittäin ystävällisen vastauksen että kirjoja saa edelleen sieltä kautta posti ennakolla 37,50?. Omaani tosin ei ollut heillä hyllyssä mutta olivat tilanneet saksasta lisää tulee sitten kun tulee :-(

Comment

Käyttöojekirja

Jos olisi saatavilla suomenkielistä käyttöohjekirjaa A6 V6 avant -99 tiptronic niin ostaisin mielelläni.
                        Alustan numero wauzzz4bzyn014721

Comment

Mulla olisi yksi A6 Sedanin kirja -02> faceliftiin.

Tämä jäi aikoinaan tilaajalta lunastamatta, ja siksi en henkilökohtaisesti enää viitsi noita kysellä. Hyvä ajatus meni pieleen kun jäi tämä kirja omaksi kustannettavaksi.

Comment

Nyt tuli suomenkielinen ohjekirja postissa. Joten niitä varmaankin saa nyt soittamalla Päiville.

Comment

Löytyisiköhän V8:n Suomenkielistä manuskaa, vm-92. Saksankielinen numeroltaan
                              921.561.441.00, Audi V8 deutsch 7/91 (mikäli joltain löytyy käytetty niin sekin kelpaa)

edit -ääh, onhan tuolla numerokin josta voi ihan ite kysyä-

Comment

Oisko mahdollista ostaa huoltokirjaa jostain?

Comment

Huoltokirjan saa myös tolta Päiviltä. Tosin kyseessä on Boschin huoltokirja

Comment

On vähän vanhan aiheen nostoa, mutta yritin Espoon Audi Centerin kautta saada pikkukakkoseen käyttöohjekirjaa. Maahantuojalta saa, mutta hinta oli pompsahtanut 65 euroon. Vieläkö tämä Saksan reitti on auki?

Comment

Tuota noin.. olisikohan se ihan mahdoton asia, että skannattaisiin näitä ohjekirjoja pdf-muotoon ja laitettaisiin wikiin?

Comment

Kannatetaan... Aivan sama minne, kunhan saataisiin sähköiseen muotoon.

Comment

Onko kenelläkään tietoa mistä saisi ostettua/tilattua Audi 80 1.6 -90 huoltokirjan?

Comment

Working...
                                          X