vaikka asiakaskin osaisi saivarrella niin käytännössä vakuutusyhtiöllä on viimeinen sana tulkinnoissa.
Ehdot on aina luettava asiakkaan eduksi jos tulkinnanvaraa löytyy. Muutoksenhakulautakunnat ovat aina asiakkaan puolella, jos tulkinnanvaraa on. Koko vakuutusala nykyisin perustuu asiakaspalveluun ja voit olla varma, että siellä lähtökohtana ei ole evätä korvauksia, vaan päästä korvaamaan asiakkaan vahinkotapahtuma jos se vain on vakuutusehtojen mukainen korvattava asia.
Ennakkoluulot mitä ihmisillä ovat vakuutuksista, ovat perua jostakin 80-luvulta... näin siis oletan, koska sen mitä olen itse vakuutuksia joutunut/päässyt käyttämään, kaikista yhtiöistä olen saanut korvaukset nopeasti ja asiallisesti eikä mitään ongelmia ole ollut.
Onhan nykyään IFillä asiakaspaneeli, jossa asiakkaan päättävät, korvataanko vakuutusyhtiön epäämä vahinkotapahtuma.. tuo jos joku on reilua, eikö? Asiakkaat itse päättävät, onko toisella asiakkaalla oikeutta korvauksiin.
Comment