Auton ostossa noin ylipäätään ei kannata tuijottaa ja laskea niitä kulutuslukemia jos ei kilometrejä tule sitten todella paljon eli luokkaa 70tkm/vuosi-->
Dieselin suutinremontilla (teetettynä liikkeessä )ajaa aika monta kilometriä vastaavalla suurempikulutuksisella bensa-autolla.
Eli loppupeleissä sillä ei ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun laatikko, moottori tms. kilahtaa siitä pienempikulutuksisesta autosta.
Voihan se kilahtaa siitä bensakoneestakin, mistä näistä tietää. Auton osto on aina osaksi arpapeliä.
Viimeistään siinä vaiheessa kun auto vaihtuu seuraavaan voi ynnätä kannattiko se vai ei.
Dieselin suutinremontilla (teetettynä liikkeessä )ajaa aika monta kilometriä vastaavalla suurempikulutuksisella bensa-autolla.
Eli loppupeleissä sillä ei ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun laatikko, moottori tms. kilahtaa siitä pienempikulutuksisesta autosta.
Voihan se kilahtaa siitä bensakoneestakin, mistä näistä tietää. Auton osto on aina osaksi arpapeliä.
Viimeistään siinä vaiheessa kun auto vaihtuu seuraavaan voi ynnätä kannattiko se vai ei.
Comment