Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onnea foorumille

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Onnea foorumille

Onnittelu kymmenvuotiaalle! Tänään lienee tuo aika kulunut siitä kun nykymuotoiselle foorumille tavallinen kansa pääsi liittymään. Kuten esimerkiksi allekirjoittanut.
    Viimeksi muokannut Ipsi; 31.10.2013, 20:27. Perustelu: Miikan hymiön perusteella täsmennyslihavointi :-p

Aika hyvinhän täs on ajan kulues rahaa säästyny ku täältä on neuvoja saanu. Eli onnea! :)

Comment

Itse olen vähän "myöhäisherännäinen", mutta sitkeästi täällä on sen jälkeen roikuttu :)

Hieno forumi, kiitos siitä kaikille!

Comment

Minäkin olen myöhäisherännyt. Vasta perjantaina tulee foorumilla oleiltua 10v.

Ensikosketuksen tähän yhteisöön sain niissä parissakin sähköpostiryhmässä ennen tätä foorumia.

Kiitos vain kaikille hienon yhteisön luomisesta.

Comment

Eiks tuo kymmenvuotispäivä ollu ja menny, itse olen tällä tunnuksella (no oikei tunnus oli alkuun eri, mutta sama käyttäjä kuitenkin) liittynyt 13.10.2003

Ja tähän se hymiö.
          Viimeksi muokannut salonenm; 31.10.2013, 23:56.

Comment

Ollaan Colatalon kanssa samana päivänä liitytty, sulle on jäsennyys vaan tullut aikaisemmin.

Comment

Tämä nyt on sellainen topic missä foorumi nuoriso (kuten minä) saa väistyä kun konkarit rupee muistelemaan päivää jolloin se audiclub.fi sivu aukesi ekan kerran :)

Comment

Nii että kohta siirtyy tonne "wanhoihin wariksiin" ?? :D Ite on näköjään 1.10.2010 liittyny..

Comment

Working...
                X