Moottoripyörän voi kuristaa joko itse rajottamalla kaasukahvan liikettä jollain kiinteällä mekanismilla, eli esimerkiksi nippuside kahvassa ei kelpaa. Tämän lisäksi tarvitaan tehonmittaustodistus.
Toinen tapa on ostaa TÜV:n tai vastaavan puljun hyväksymä tehonrajoitussarja, joka on yksilöity kyseiseen malliin. Yleensä nämä sarjat sisältää imusarjaan tulevat kuristusläpät, jotka rajottaa ilman virtausta. Tässä tapauksessa ei tarvita tehonmittausta, vaan TÜV todistus riittää.
Nykyisin tietääkseni noita itse tehtyjä kaasukahvakureja ei konttorilla katsota niin hyvällä, mutta siitä ei ole faktaa minulla etteikö niitä yhä kelpuutettaisi.
Toinen tapa on ostaa TÜV:n tai vastaavan puljun hyväksymä tehonrajoitussarja, joka on yksilöity kyseiseen malliin. Yleensä nämä sarjat sisältää imusarjaan tulevat kuristusläpät, jotka rajottaa ilman virtausta. Tässä tapauksessa ei tarvita tehonmittausta, vaan TÜV todistus riittää.
Nykyisin tietääkseni noita itse tehtyjä kaasukahvakureja ei konttorilla katsota niin hyvällä, mutta siitä ei ole faktaa minulla etteikö niitä yhä kelpuutettaisi.
Comment