Eli pullan nostettava hintaa!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Hellanduudeli noita marmorin hintoja!
Collapse
X
-
A8-96 vakio takajouset 185e/kpl, A4 apukuskin oven lukkopesä ja avaimet yli 170e.
Joo, ehkä sit kuitenkin ei-merkkiosaa...
EDIT. toi on muuten aina hauskaa käydä merkkiliikkeessä ostamassa jotain 1,5e maksavaa kiinnikettä kun edellinen asiakas on samalla tiskillä maksamassa 1700e korjausta :-)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiOliko marmorin tarjouksessa samat mitä minä tarjosin, eli huolto ja jakopää?
Edit: eli siis samat kamat niin jakopäähän kuin huoltoon?
Etelähelsingistä saisi sitten vielä halvemmalla.
Comment
-
Muistuupa mieleen oma nuukuus monen vuoden takaa,kesken matkan kaasuvaijeri poikki,abikoliittimellä korjaantui väliaikaisesti. Kovasti entsintää pitkin nettiä,tilaus motinetilta ja väärä vaijerihan sieltä, kyselyä parista tarvikeliikkeestä,ei oota. No sitten puhelu Laakkoselle ja yllätys oli suuri, 30 euroa kustantaa tuommoinen,pistetäänkö tilaukseen? No tilattua tuli. Iskunvaimentimien pölykumit on myös ehdottomasti oltava alkuperäiset,ihan eri maata kuin jotkut kovat ja alimittaiset tarvikehilppeet. Murroksen suojakumit ostin myös alkuperäiset,vähän tietysti petyin kun jotain kovaa muovin tapaista ovat nykyään,mutta myyjä vannotti,että pitäis olla ihan kestävää kampetta. Asiakaspalvelu on ollut Varkauden suunnalla ihan mallillaan!
Comment
-
Eilen (27.3.)soitin tampereen laakkoselle ja kysyin A4 B6 2001 (xenon ei bi) oem umpioita yms kilkkeitä.
Hintaa 616€ /umpio + 650€ /ballasti + 200€ /polttimo x2
Eli 2932,00€ olis tullu maksamaan pelkät osat.
Totesin myyjälle, et aika halpaa. Kuulemiin kiitos.
Comment
-
Itse umpio on samaa kokoa kuin prefaceliftissä, mutta sisukset on vähän erilaiset (mm. tummat pohjat). Linssit kasvoi kokoa jo 99-00 paikkeilla, omatkin on sillä isommalla.
Sopis mukavasti tuohon tummemman harmaaseen autoon :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kahvaedellä Näytä viestiEilen (27.3.)soitin tampereen laakkoselle ja kysyin A4 B6 2001 (xenon ei bi) oem umpioita yms kilkkeitä.
Rahteineen alle 190e yhteensä spareto.ee.
Comment
-
Eilen (27.3.)soitin tampereen laakkoselle ja kysyin A4 B6 2001 (xenon ei bi) oem umpioita yms kilkkeitä.
Tulee VAG -leimalle hintaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja dr_ink Näytä viesti4F facelift adaptiivisen vakkarin etäisyystunnistin
Marmori 2275eur
Slamit 2288eur
Teppo 2007eur
Comment
-
Tulikohan taas luvattua hiukan turhan halvalla... Kaveri oli ostanut C4 ässän josta ilmastoinnin ohjauspaneelissa pikselivikaa. Minulla on varastossa yksi ehjä ylimääräinen ja lupasin 60 eurolla luopua.
Arvelin että uutena maksaa useamman satasen mutta Audin hinnasto pääsi taas yllättämään. Sama paneeli uutena maltilliset 1368.84€
Ihan hyvä kun ottaa huomioon että ostin sen auton 200 eurolla jossa tuo paneeli tuli mukana :)
Comment
-
Vieras
Marmorin osa vaihto-osa, Slamitin ei?
Kysy marmorin hintaa ilman vaihto-osaa, tuskin riittää tuplat.
Comment
-
Hyvin pitää VW-leima hintaansa yli kymmenen vuotta vanhoissa autoissakin. 2003 Passat TDI 4motionin takadifferentiaalin hintoja:
saksasta 3000e
teppo 3900e
slamit 4650e
Suomalainen purkaamo (300tkm ajetusta autosta) 1000e
Puolalainen purkaamo (70tkm ajetusta W8 mallista) 70e
mistähän loppujenlopuksi ostin kyseisen osan...?
Comment
-
Vieras
Comment
-
Hölmöä ja hölmöä. Hölmöä on minun mielestäni maksaa liikaa. :) Itse pyrin ensiksi katsomaan ulkomaan tarjonnan ja sitten vasta kotimaasta. Oma mielipide on, että Suomi hinnoittelee itsentä pihalle, mutta tämä onkin vain minun mielipide. :)
Toki aina ei ole ulkomailta niin paljon halvempaa, että on järkevää tilata, mutta useimmiten.
Hinta haarukka näille piuhoille. (OEM) 10-ääretön €
http://www.ebay.com/itm/Original-Aud...item35ce7065bd
Comment
-
Vieras
Hölmöä on verrata aitoa alkuperäisosaa johonkin kiinalaiseen tuotteeseen. Verrataan sitä orkkiksen hintaa muu maailma vs suomi, siinä se suomen uloshinnoittelu näkyy, eikä siinä mitä kiinalainen työntää kopiona markkinoille, kuten linkissä oleva on.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jultsu_ Näytä viestiHyvin pitää VW-leima hintaansa yli kymmenen vuotta vanhoissa autoissakin. 2003 Passat TDI 4motionin takadifferentiaalin hintoja:
saksasta 3000e
teppo 3900e
slamit 4650e
Suomalainen purkaamo (300tkm ajetusta autosta) 1000e
Puolalainen purkaamo (70tkm ajetusta W8 mallista) 70e
mistähän loppujenlopuksi ostin kyseisen osan...?
Comment
Comment