Motonetin kumiin ei ole ole itselläkään luottoa, kyseenalaistin vaan hintaeron. Elringin valmistetta saa sitäkin tilaamalla alle 5 eur/kpl, nuo on ainakin FPM/ACM kumia (fluori- ja polyakryylikumi), josta käsittääkseni orkkiksetkin on tehty. Pölysuojakin näyttäisi olevan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Hellanduudeli noita marmorin hintoja!
Collapse
X
-
Search results for '068 103 085 E'
325.155 - Shaft Seal, crankshaft; Shaft Seal, c...
Supplier: ELRING
Dust Cover: With dust lip Material: FPM / ACM (Polyacrylate) Swirl Type: Alternating Twist Radial Shaft Seal Design: ASW Width [mm]: 10 mm Outer Diameter [mm]: 47 mm Inner Diameter [mm]: 32 mm
2.23€ kappale varaosaputkassa. Ei se ole tyhmä joka maksaa...
Comment
-
Vieras
Nonni, sieltähän sitä vaihtoehtoa tulee ja vielä järkihintaan.
Lisätään vielä ,että tuota hakemaani stefaa ei löytynyt tarvikeliikkeiden katalogeista.
Comment
-
Kävin iteki eilen hakemas tohon AFN koneeseen venakopan kiinnitys pulttien tiivisteet, niin ne pyys marmorilt 7€ kpl ja sit venakopan tiivisteest 60€!! Hirvee hinta onnettomista tiivisteistä......
Comment
-
-
En mistään mitään tiedä, mutta sanompahan nyt vaan miten olen itse sisäistänyt marmorin hinnoittelun. Ensinnäkin jos Audit yleisesti ottaen maksaa uutena 30 000€ - 100 000€ niin Audin tehdas tuskin kuvittelee, että ostajan lompakko kyykkää siihen maksaako jokin tiiviste 100 vai 300€.
Premium-merkissä premium-varaosahinnat.
Se nykyään 10 vuotta vanha halpa kärry on ollut aikoinaan myöskin kallis.
Omasta mielestä vähän turhaa porua merkkiliikkeen hinnoista.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viestiPassattiin uusi avain 90€:a, mutta koodaus 80€:a päälle. Ei ***tana. Jäi nyt vielä ostamatta.
Comment
-
Ajoneston sirun saa siirrettyä. Se on sellainen pienen pillerin näköinen nappula avaimen sisällä.
Comment
-
Ebaystä saa uuden avaimen kuorineen ~10€, vanhasta terrorisoi irti tuon turbokiisselin mainitseman sirun ja sen piirilevyn irti ja laittaa uusiin kuoriin. Itse siirsin vielä avainosankin uuteen stilettiin mutta mitat ei ollut ihan 1/1 niin joutui hieman askartelemaan. Ei paha homma ollenkaan ja ihan hyvin on toiminut.
Comment
-
Kyllä se araldiitilla ihan kohtuudella kestää. Itse tosin liimailin sitä kromista kulmapalaa 3-4 kertaa ~5 vuoden aikana kun lattialle putoamisia ei loputtomiin kestä niin päätin investoida uusiin kuoriin. Omista kuorista (2kpl) maksoin 12,5£ ja jos muuten on ehjä niin ota tuo stilettiosa pelkästään.
Comment
-
Jos oikein hyvä säkä käy, niin autovahinkokeskuksesta saattaa löytyä ihan toimivaa tavaraa edulliseen hintaan.
https://www.avk.fi/fi/varaosamyynti/tietoa-varaosista
Comment
-
Tuolta olen itse tilannut kuoria ja näppäinmattoja
http://www.wholesalecarkeys.net/all-...key-shell.html
Hinnat ei ainakaan päätä huimaa jos sopiva löytyy.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiNokan/kampuran stefa 32x47x10 (068 103 085 E).
Marmorihinta 38,27e, Motonetissä 3,90e. Orkkis on varmasti 10x laadukkaampi?
Kieltämättä yllätyin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viestiEiks tästä joku muukin jeesustellu täällä ja mainosti että Citymarketin suutari teki murto-osalla Laakkosen hinnasta tuon avaimen?
Comment
-
A6 C5:stä on monen puskurin irroituksen jälkeen jäänyt vähän osia matkalle.
Uudet ruuvit, korivastakkeet ja pikkukilut yli satasen. Kympin-pari tuli säästöä ja tuplamäärä tavaraa kun otti osan iibeistä. (tarviketta tosin).
Varmaan olisi saanut jostain varaosaliikkeestä ihan miljoonalaatikosta kaivamalla.
Comment
-
Tänään yritin ostaa marmorilta emännän 6R Poloseen öljynsuodatinta, mutta jäi yritykseksi, kun myyjiä ei näkynyt varttiin paikalla.
Noh, siinä sivussa kuuntelin, kun jonkun asiakkaan autoon oli vaihdettu ainoastaan EGR + tiivisteet, hinta EGR:llä 380€, siihen tiivisteet ja sitten työ, yhteishintaan 1100€!!! Asiakas kysyi "tuhat sata euroa?" Huoltoneuvojan vastaus: "joo tuohon malliin sen EGR:n vaihoon menee päivä", päivä EGR:n vaihtoon!!! Automalli ei tullut itselle selväksi, mutta ei herranjestas päivää EGR:n vaihtoon... teki kyllä mielenkiinnosta sanoa siihen väliin, että tuleppas näyttämään se EGR jonka vaihtoon menee päivä. Niin se asiakas sen kummemmin mukisematta laskun maksoi. Tuli vain mieleen, että on se hyvä, että edes jotain vähäistä saa itse ruuvattua.
Comment
Comment