Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Apua kaivattaisiin.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Apua kaivattaisiin.

Eli eli mulla pieni ongelma, mulla on autossa tällä hetkellä vain yhet renkaat (toiset vanteet tulee keväällä) ja nämä tällä hetkellä alle pyörivät vanteet ajattelin jättää talvivanteiksi, joten ne pitäisi hiekkapuhalluttaa ja pulverimaalauttaa (paikka tiedossa kyllä).

Mutta ongelma on se että ei ole edes toista autoa milla kuskata nämä vanteet maalarille eli:

Olisko täällä joku joka voisi korvausta vastaan lainata omia toisia vanteita
    1-2pv jotta saisin homman hoidettua?

Minä sekä auto sijaitsee tampereella, maalari pirkkalassa ja itse vaihtelen omassa virmassa renkaat.

Toivottu ajankohta olisi tästä n. 2 vkoa ja tarkennusta aikatauluun saa kun maalarin kanssa saa sovittua päivän koska linjalla menee muutakin samanväristä.

Yhteydenotot YV:llä tai soittamalla nollaneljänolla7365024

Mulla on tossa ainakin yhdet A6 16" orkkis pyörät paskoilla kesärenkailla. Josset muita kummeja saa niin kai noilla pari päivää ajelis. Ota YVllä yhteyttä lähemmin jollet löydä parempia ja en ole ehtinyt noille talvikumeja kietasta.

Comment

Ja kannattaa varmaan myös mainita millä specseillä niitä vanteita haetaan, lähinnä varmaan se pulttijako nyt ainakin.

Comment

No pulttijako kai se 5x112 tuossa audissa on ja kerrotaan nyt vielä tuo ET joka vanteissa lukee on 42 ja vanteiden alla on vielä 13mm kiekot renkaita ulospäin tuomassa joten jos tuolle välillä osuu vanteen speksit niin paikallaan varmasti pari päivää pyöriin oikein iloisesti :)

Comment

Working...
        X