Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi Audisti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Uusi Audisti

    Terve,

    Tämmöinen peli tuli hankittua, 1. Audini (tätä ennen olen perinteisesti ollut VW, Saab ja Volvo- mies).
    Vanha ja hyvinpalvellut V50 1,6 vaihtui nyt vähän ajettuun ja siistikuntoiseen A6:seen. Vähän hirvittää! Mitähän tässä oikein meni tekemään!

    AUDI A6
    Sedan S line Busin 2,0 TDI DPF 125 A * SUOMIAUTO *


    28900 €


    RahoitusesimerkkiPerushinta28900 €Toimituskulut95 €RekisterinumeroIJO-852Vuosimalli2010Mittarilukema106000 kmMoottoritilavuus1968 cm³PolttoaineDieselVetotapaEtuvetoAjoneuvolajiHenk ilöautoKorimalliSedan porrasperäVaihteistotyyppiAutomaattiVaihteet lkm1Moottoriteho (kW)125VäriSINOvien lkm5Varusteet
    Inchcape Takuu, Huippusiisti, Suomi-auto, Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja, Viimeisin huolto tehty 89446km, Nahkaverhoilu, Sport-istuimet, Aluvanteet kesä-ja talvirenkaissa, Kahdet renkaat, Ajotietokone värinäytöllä, ESP-ajonvakautusjärjestelmä, Sadetunnistin, Automaatti-ilmastointi Plus, Metalliväri tai helmiäisväri, Akustinen pysäköintijärjestelmä (APS) takana, Vakionopeudensäädin, Xenon Plus -ajovalot, Lohkolämmitin ja sisäpistoke Hinta yhteensä: 28995 €


    Jonkinverran kritiikkiä olen kuullut in kehittämästä Audmultitronic laatikosta, mutta tuntuu, että Audi olisi varmasti luopunut siitä, jos se ihan susi olisi. Olisin silti ehkä mieluummin ottanut kaksikytkin- vaihteiston, mutta niitä ei ole saatavilla muuta kuin kalleimmissa quatro- malleissa.
    Mitä tässä tehokkaammassa 125kW 2,0TDI moottorissa kannattaa tarkastaa/seurata. Jakohihna ilmeisesti virallisesti vaihtoon 180tkm, mutta maahantuoja taitaa suositella 120tkm.

    #2
    Tuo on sen verran uusi, että multien alkupään ongelmat on varmaan jo ratkottu.
    Multitronic on kaksoiskytkin laatikko. Quattroissa on normi tiptronic tai onko se nykyään s-tronic.

    Comment


    • #3
      Multitronic on CVT, S-tronic kaksoinkytkin ja Tiptronic momentinmuunnillinnen.

      Comment


      • #4
        Tervetuloa! Ei tuossa kai ole kuin mukavia kilometrejä tiedossa. Automaattilaatikon öljyt kannattaa vaihdattaa huolto-ohjelman mukaan, ei kannata ajella yli. Saa tehtaan takuut, jos laukeaa. Oliko tuossa vuosimallissa jo se täyssähköinen ohjaustehostus? Siihen kannattaa hakea merkkarilta tehtaan uusi softa takuutyönä, jossei ole jo tehty. Pitäisi auttaa "mutteriohjaukseen".

        Seuraava Audi sitten se quattro :)

        Comment


          #5
          Multitronic on CVT, S-tronic kaksoinkytkin ja Tiptronic momentinmuunnillinnen.
          Hyvä päivittää tiedot näemmä:)

          Comment

          Working...
          X