Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hankinnassa audi a6 2.0 tdi 125kw 2009, uskaltaako ostaa?

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hankinnassa audi a6 2.0 tdi 125kw 2009, uskaltaako ostaa?

    Heipä hei taas kaikille. 7kk petturuuden jälkeen olen aikeissa palata BMW maailmasta takaisin Audi maailmaan. Aikeissa olisi hankkia otsikon mukainen menopeli common rail koneella ja multitronikilla (!!), n. 200000km ajettuna. Epäilen auton olleen pitkälti maantieajossa noilla kilsoilla, ei ole taksi. Mieltäni kuitenkin askarruttaa lähinnä tuo multitronikki. Paljon olen palstoilta niistä lukenut, enkä juuri hyvää, mutta ovatko nuo parantuneet ajan kanssa? Onko jollain kokemusta yli 200tkm ajetusta uudehkosta multitronicista tai tuosta kyseisestä koneesta? Olisin kiinnostunut kuulemaan, mitä minun on autoa koeajaessa/historiaa selvitellessä hyvä ottaa huomioon.

  • #2
    Terv Hausjärvelle vaan

    Itse ostin vielä vanhemman 2008 mutta raha ei riittäny 4 vetoon. Noissa tulee tietysti aina joskus jotain, mutta ilmeisesti maahantuojan ohjeen mukaan öljynvaihtojen tihentäminen on auttanut lootan ongelmiin. Joku sanoi että osa meistä saa rikki rautakangenkin. Uskoakseni on paljolti kiinni myös kuinka autoa on ajettu ts onko annettu kenkää. Suomessa se ei ole mahdollista tieliikennelaki pitää siitä huolen. No saakos vaihdosa takuun?

    Comment


      #3
      Varmasti olet lukenut tämän.

      Comment


        #4
        Kyllä "kenkää" saa ihan tarpeeksi antaa Suomessa vaikka laki olisikin. Riippuu ihan miten sitä autoa käsittelee. On se kengittämistä, jos joka risteyksestä pitää lähtee lämä pohjassa. No se jeesustelusta.
        Luistoestot yms kyllä rajottaa huomattavasti sitä menoa, ja neliveto syö loput. Multi vain taitaa olla aina etuveto.

        Enemmän pätkäajo mun mielestä rasittaa autoa. Tollanen 200tkm tulee helposti maantiellä, jos on joku reppurin auto. Ajaa toki saa sellasen 50tkm vuodessa ja se tarkottaa semmosta 150km päivässä karkealla arviolla.

        Comment

        Working...
        X