Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Eikös tuo ole se Audin uusi älykäs kulumisentunnistussysteemi eli kun pala vaihtokunnossa niin tiputtaa itsensä parkkipaikalle, jotta tietää vaihtaa palat!:D
Eikö tuota oo ajossa huomannu? :P
Ei välttämättä rohise kun sisempi eli männän puoleinen pala kuluu enemmän ja ottaa ensin kiinni eli ei metalli osu välttämättä edes levyyn.
Ei kuulemma :) huomasin palan sattumalta kun pesin toista autoa ja emäntä läksi audilla kauppaan. Tiedä sitten miten kauan tuo on ollut irti vai irtosiko juuri.
Jarrujen huolto tuskin vaikuttaa millään tavalla tuohon ilmiöön, joskus paloisa vaan irtoaa kitkapinta ennen aikojaan eikä siihen voi käyttäjä millään tavalla vaikutta.
Jarrujen huolto tuskin vaikuttaa millään tavalla tuohon ilmiöön, joskus paloisa vaan irtoaa kitkapinta ennen aikojaan eikä siihen voi käyttäjä millään tavalla vaikutta.
Tuosta olen eri mieltä. Kitkapinnan korkkaamisella ja männän, liukutappien tai palan liukupintojen jonkinasteisella kiinnikasvamisella tapaa löytyä syy-yhteys, poikkeuksetta. Liika lämpö haurastuttaa palan.
Luulisi, että jos liukutapit vain on kunnossa niin jarruttaessa alkaisi runko ottaan levyyn.
Jos tapit on jumissa ei ulkopalalla ole juuri hommia. Jarrut on silloin varmasti ollu muuta kuin hyvät.
Levy sinänsä ei tuosta kuvasta katsottuna näyttänyt ihan pahalta.
Melkeinpä arvaisin, että herkistelyä on kuitenkin luvassa, kun palaat sinne vaihtaa.
Näin on mulla päättynyt kahden Redstuff-sarjan tarina. Jälkimmäisiä ei käytetty radallakaan, ehkäpä Suomen talviolot eivät niille sopineet. Usein tippuu vain puoli kulutuspintaa pois; takaa tipahti kerran kokonainen, jolloin metallinen rahina kyllä alkoi heti. Toisen sarjan jälkeen vaihdoin merkkiä.
Comment