Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 (C5) 3.0 tiptronic quattro

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 (C5) 3.0 tiptronic quattro

    Mitä pitää tietää tollasta hankittaessa?
    Mitkä ovat tyyppiviat?
    Kori on a6 c5
    Viimeksi muokannut TeroPee; 12.6.2013, 15:37. Perustelu: mode-edit: otsikko selkeämmäksi

  • #2
    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ight=a6+c5+3.0
    Viimeksi muokannut TeroPee; 12.6.2013, 15:38. Perustelu: siivousta

    Comment


    • #3
      Eli pelkkiä puolasulkeisia, ei paljo haittaa.
      Auto on todella maukas paketti.

      Comment


        #4
        Koeajolla on syytä saada ajaa vaihteisto kylmästä kuumaksi. Jos tuntuu toimivan molemmissa päissä, on siltä osin kunnossa.
        Viimeksi muokannut Vieras; 12.6.2013, 08:15.

        Comment


        • #5
          Puolat kuuluu vaihtokamppanjaan, ja ketjuja ei tietääkseni asn koneessa ole?

          Comment


            #6
            ASN, tuo poikkeus vuotavien vee-koneiden joukossa. Eli poistetaan ketjukiristäjävuodot listasta ja harmitellaan puolavikoja, jotka voi korjata joko kamppiksella tai jos joku on vaihtannut tilalle tarvikkeita, niin omasta pussista.

            Comment


            • #7
              Myös nokka-akselivikoja ja tukkeutuneita öljysihtejä kannattaa varoa näissä, kumpaakaan ei välttämättä huomaa ennen vauriota.

              https://www.audiclub.fi/audifinns/sh...ad.php?t=79211
              Viimeksi muokannut TDIq; 12.6.2013, 10:41. Perustelu: linkki

              Comment


              • #8
                Kävin Keravan Salvassa katsomassa kyseistä laitetta, puskuri oli erivärinen kuin muu auto, ja huoltokirja alkoi 117tkm.
                Mittarissa oli 134000 km.
                Ostohalut karisivat kun näin että aikasempa huoltohistoria olio aanelosella.

                Comment


                • #9
                  Ilmeisesti siis tämä yksilö: http://www.nettiauto.com/audi/a6/5612657 (rekkari: XCZ-478).

                  Comment


                  • #10
                    Mä oon kanssa kuolannut tota. Onneksi ilmeisesti turhaan

                    Comment


                    • #11
                      Sama auto.
                      Hyvin se kulki, ei siinä mitään.
                      Etupuskuri oli aivan eri värinen kun näki auton luonnossa.
                      Tosiaan sen auton aikasempi huoltohistoria on epämääräisellä paperilapulla.
                      En todellakaan käsitä kuka ja miksi kukaan on niin tonttu ettei täytä huoltokirjaa.
                      Auto oli ollut ensin 2010 saakka turun sanomilla, tämän jälkeen pk seudulla, nyt auto on ollut hetken taas liikkeessä myynnissä. Edellisellä se ei siis ollut kovin pitkään.

                      Comment


                      • #12
                        Mikäs ongelma tuo on, että auton huoltohistoria ei ole kirjattu huoltokirjaan vaan jonnekkin muualle. Täydellisen huoltokirjan kirjoittelu ei jälkikäteenkään vie autojobbarilta montaa minuuttia. Tiedän nimittäin melko monta tapausta, missä auton "täydellinen huoltokirja" ei todellakaan korreloi auton huoltohistorian kanssa.

                        Itsellä käytän mieluummin erillistä ruutuvihkoa, johon kirjaan kaikki auton huollot. Toimin näin, koska huoltokirjoissa ei yleensä ole hirveästi vapaata tilaa kommenteille, vaan kaikki huollot kuvitellaan tehtäväksi rasti ruutuun menetelmällä. Merkkiliikkeen leima ei ainakaan minulle tuo mitään lisäarvoa, sen verran huonoja kokemuksia (useiden eri merkkien) merkkiliikkeistä minulla on.
                        Viimeksi muokannut elexter; 17.6.2013, 08:55. Perustelu: Kirotusvihreitä korjattu

                        Comment

                        Working...
                        X