Eli, vein audini jakopääremonttiin 11vk sitten. Samalla sitten ilmeni että kansi oli halki ja tarvi vaihtoa. Eli kohta kolme kuukautta. Auto on seissyt pihassa samassa paikassa kokoajan, kerran taisi liikkua sisätiloihin.
Korjaaja ei itse osaa tilata oikeita osia vaan tilasi ensiksi väärän kannen, joten jouduin itse täältä foorumilta etsiä käypän kannen, jonka sitten henk.koht vein korjaajalle. Aina lupailee että vkl mennessä saat sen, mutta aina kun menee kysymään, niin joku kämmi / tekosyy. Yleensä tämä että väärä osa tullut / ei ole aikaa laittaa kuntoon, mutta uusia rojekteja tulee kyllä kokoajan.
Noh. Tänään sitten töissä kolme kertaa koitin soittaa korjaajalle, että mitä audille kuuluu, mutta ei vastannu. Sitten työkaveri ehdotti, että soita heti perään hänen puhelimellään, jos "korjaaja" ei vaan halua vastata sun puheluihin ku tietää että hiilostat. Soitin sitten kaverin puhelimellä niin heti vastasi. Samantien vitutus_käyrä nousi, mutta vedin henkeä ja esittelin itseni ja kysyin audista ja sano taas jälleen kerran että "Nyt viikonloppuna saat sen....ellei jotain yllättävää tule" Siis EI TTU! Sanoin, että jos ei ole sunnuntaina valmis, niin haen sen pois, oli valmis tai ei. Siihen korjaaja vaan nauro paskasta naurua ja päätin lyödä luurin korvaan ennen kuin menetän totaalisesti hermoni.
Mainittakoon vielä, että sain kyllä korjaamolta kolme viikkoa sitten käyttöön tuommoisen ruoska A-Mersun. Aivan hirvittävä ajaa, mutta joku kulkupeli sentään. Mutta ei tämä silti ole millään lailla hyväksyttävää käytöstä korjaamolta. Sentään asiakaspalvelu ammatti. Pysyisivät vaan siinä öljyjen vaihdossa jos tuommoinen tuottaa ongelmia.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mitenhä tässä kannattaisi jatkossa toimia jos autoa ei saa maanantaihin mennessä takaisin niin kuin jälleen kerran lupasi.
Korjaaja ei itse osaa tilata oikeita osia vaan tilasi ensiksi väärän kannen, joten jouduin itse täältä foorumilta etsiä käypän kannen, jonka sitten henk.koht vein korjaajalle. Aina lupailee että vkl mennessä saat sen, mutta aina kun menee kysymään, niin joku kämmi / tekosyy. Yleensä tämä että väärä osa tullut / ei ole aikaa laittaa kuntoon, mutta uusia rojekteja tulee kyllä kokoajan.
Noh. Tänään sitten töissä kolme kertaa koitin soittaa korjaajalle, että mitä audille kuuluu, mutta ei vastannu. Sitten työkaveri ehdotti, että soita heti perään hänen puhelimellään, jos "korjaaja" ei vaan halua vastata sun puheluihin ku tietää että hiilostat. Soitin sitten kaverin puhelimellä niin heti vastasi. Samantien vitutus_käyrä nousi, mutta vedin henkeä ja esittelin itseni ja kysyin audista ja sano taas jälleen kerran että "Nyt viikonloppuna saat sen....ellei jotain yllättävää tule" Siis EI TTU! Sanoin, että jos ei ole sunnuntaina valmis, niin haen sen pois, oli valmis tai ei. Siihen korjaaja vaan nauro paskasta naurua ja päätin lyödä luurin korvaan ennen kuin menetän totaalisesti hermoni.
Mainittakoon vielä, että sain kyllä korjaamolta kolme viikkoa sitten käyttöön tuommoisen ruoska A-Mersun. Aivan hirvittävä ajaa, mutta joku kulkupeli sentään. Mutta ei tämä silti ole millään lailla hyväksyttävää käytöstä korjaamolta. Sentään asiakaspalvelu ammatti. Pysyisivät vaan siinä öljyjen vaihdossa jos tuommoinen tuottaa ongelmia.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mitenhä tässä kannattaisi jatkossa toimia jos autoa ei saa maanantaihin mennessä takaisin niin kuin jälleen kerran lupasi.
Comment