Renkaathan noissa halvemmissa on monesti se tekijä, joihin saa enemmänkin rahaa menemään.
Entinen 100 c4 2.5 tdi, puoltoista vuotta ja vähän vajaa 40 000 km, huoltoihin meni 428e kun oli varaosa-auto pihassa. Ilman moista ois mennyt muutama satku enemmän, yhtä kaikki ei kallista kuitenkaan, semminkin kun autolla oli kilometrejä takana "ainakin 650 000", todennäköisemmin vielä muutama satku lisää. Monella tonnin-parin pelillä on ajeltu tässä ja hyvin ovat kestäneet. Tänhetkinen ton hintaluokan ylimennyt skoda on vaatinut ostohintansa verran rengasta ja remonttia ekan puolen vuoden aikana.
Entinen 100 c4 2.5 tdi, puoltoista vuotta ja vähän vajaa 40 000 km, huoltoihin meni 428e kun oli varaosa-auto pihassa. Ilman moista ois mennyt muutama satku enemmän, yhtä kaikki ei kallista kuitenkaan, semminkin kun autolla oli kilometrejä takana "ainakin 650 000", todennäköisemmin vielä muutama satku lisää. Monella tonnin-parin pelillä on ajeltu tässä ja hyvin ovat kestäneet. Tänhetkinen ton hintaluokan ylimennyt skoda on vaatinut ostohintansa verran rengasta ja remonttia ekan puolen vuoden aikana.
Comment