Mersun dominoinnista vielä: asiantuntijat väittävät, että Mersun etu kisassa on vähintään sekunnin luokkaa / kierros tuon ekan kisan perusteella. Valtterin nopein kierros on paljon kevyemmällä autolla kuin Nicon.
Tuosta bensarajoituksen historiasta ihan mielenkiintoinen kirjoitus täällä: http://www.jamesallenonf1.com/2014/0...nsors-in-2014/ -eli se on ollut siellä ihan alusta asti ja kaikki tallit sen tietävät.
BBC:n kommenteista jäi mieleen, että se 100kg kokonaisrajoitus ei ilmeisesti tunnu olevan niin raisu kuin luultiin, ja että kauden loppua kohti voidaan ajaa kisa läpi jo vähemmälläkin bensalla. Hyvä niin, kilvanajoa tuon pitää olla eikä pisaralla pisimmälle. Tuntuu aika huimalta kehitykseltä, etenkin kun ennustavat, että kierrosajat ovat kohta viime vuoden tasolla.
Onneksi tuli kuultua nuo vapariformulat livenä. Tuossa videossa huomattavaa on se, että 2014 ei tarvitse olla Peltorit päässä kisaa livenä katsoessa. Kuulolaitteiden myyjät varmaan kiroavat tätä uudistusta sittenkin, kun muut ovat jo tottuneet ääniin :)
Tuosta bensarajoituksen historiasta ihan mielenkiintoinen kirjoitus täällä: http://www.jamesallenonf1.com/2014/0...nsors-in-2014/ -eli se on ollut siellä ihan alusta asti ja kaikki tallit sen tietävät.
BBC:n kommenteista jäi mieleen, että se 100kg kokonaisrajoitus ei ilmeisesti tunnu olevan niin raisu kuin luultiin, ja että kauden loppua kohti voidaan ajaa kisa läpi jo vähemmälläkin bensalla. Hyvä niin, kilvanajoa tuon pitää olla eikä pisaralla pisimmälle. Tuntuu aika huimalta kehitykseltä, etenkin kun ennustavat, että kierrosajat ovat kohta viime vuoden tasolla.
Onneksi tuli kuultua nuo vapariformulat livenä. Tuossa videossa huomattavaa on se, että 2014 ei tarvitse olla Peltorit päässä kisaa livenä katsoessa. Kuulolaitteiden myyjät varmaan kiroavat tätä uudistusta sittenkin, kun muut ovat jo tottuneet ääniin :)
Comment