Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Aika älytön on lotuksen ero märkä vs. kuiva keli. Vähä ku on märkää niin ei o mitää saumaa melkeinpä edes top10 sakkiin, kuivalla taas ollaan about top3. Toivottovasti saavat auton silleen tikkiin et toimis myös märälläkin. Itse veikkasin sijoitusta 4-5 Kimille, joka ehkä olis voinut tullaki ilman tuota lisärangaistusta, ei voi tietää. No muuta kuin kohti uutta taistelua. :)
Mitä ihmeen pelleilyä Lotukselta. Eikös Kimi olekaan tallin ehdoton ykköskuski. Mihin jäi viimeisen kierroksen "Romain, Kimi is faster than you" - viesti. :)
Harmi ettei saatu nähdä kunnon kilvanajoa Hamilton - Rosberg välillä. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä kuinka siinä käy ilman tallimääräystä.
Kimin suhteen positiivista, että ero Alonsoon kasvoi ja pisteitä tuli muutama plakkariin. Suoritusta varmaan hieman haittasi kipeää saanut etusiipi, mutta Vettelille ei saisi antaa näin paljoa eteen, jos mestaruudesta halutaan kisata vielä loppuvuodesta.
Menee vaan nykyisin formuloiden seuraaminen moniajoksi: yhtä aikaa kun koittaa seurata lähetystä, Fian virallista ajanottoa ja twitteristä sekä @Lotus_F1Teamia että #mtv3f1:a niin ei meinaa oma kapasiteetti näissä aamukisoissa puoliunessa riittää.
Menee vaan nykyisin formuloiden seuraaminen moniajoksi: yhtä aikaa kun koittaa seurata lähetystä, Fian virallista ajanottoa ja twitteristä sekä @Lotus_F1Teamia että #mtv3f1:a niin ei meinaa oma kapasiteetti näissä aamukisoissa puoliunessa riittää.
Ilman ajanottoa ei kyllä edes pärjää enää. Screeniltä lähetys ja sitten Androidin F1 LiveTiming auki tablettiin. Saivat täksi kaudeksi integroitua twitterinkin samaan ohjelmaan, helpottaa seuraamista huomattavasti.
Tais iteki viime kisa katottua sport 1:sta mis on ajat ja vähemmän liikkuvaa kuvaa isona. :)
Täs aika-ajoissa alkoi ärsyttää tuo rengastouhu. Sais alkaa oleen noi aika-ajot 15-10-5 minuuttisia ja silti olis vähä ajoa. Kimiltä kuitenkin hyvä suoritus ja toivotaanki että rengas kestää alkuun pidempään kuin muilla ja sitä kautta voittotaisteluun.
Olipa jännä juttu tää drs hässäkkä kisan aikana, jos tuosta olisi jaettu rangaistuksia. Kuitenkin ihme että ferkku tiesi välttää tuon vian jostain syystä mutta kaikki teoreettiset uhkaajat redbull,kimi ja muutama muu eivät. No viikonpäästä jatketaan taas.
noh muistan kylla heikin sanoneen, että testi/varakuljettajan hommat ei kiinnosta, mutta tuo lienee mielestäni hyvä keino saada vielä näkyvyyttä itselleen jatkoa ajatellen ja jos siis pääsee ajelemaan enemmänkin testejä kauden aikana.. Heikin markkina-arvo ei kuitenkaan riitä että pitäisi välivuoden ja yrittäisi sitten saada itselleen tallipaikkaa vaan juuri tuolla testaamisella ja itsensä "ajokunnossa" pitämisellä se pienenpieni mahdollisuus on.
Omaan korvaan toi kuullostaa lähinnä aika säälittävältä tavalta lopettaa yks vituiks mennyt formula-ura...
Onhan Kovalainen ollut palkkaa nauttiva kuski kahdessa huipputallissa, plakkarissa yksi gp-voitto ja muutama muu palkintosija. Nopeimpia kierroksiakin on meriittilistalla.
Menikö se ura vituiksi, kun ei tullut maailmanmestaruutta?
En oikein kans jaksa ymmärtää tota Heikin dissaamista.. Hieno ura Heikillä on kaikesta huolimatta takana ja vähä ihmettelenkin, että miksi pääasiassa suomalaiset sitä haukkuvat?
Munmielestä on jo hyvä suoritus ajaa tuolla tasolla noinkin iso määrä kilpailuja ja mielelläni näkisin Heikin vielä radalla kisaamassa.. Edes sielä heikommassa tallissa..
Kuten Salokin jo totesi, parempi Heikille, kun naama on varikolla. Viellä jos onnistuu piäksemään kisakuskeja harjoituksissa, niin entistä parempi. Redbullilla on räjähdysherkkä tilanne päällä, ja eipä sitä tiedä mitä loppukisat tuo tullessaan.
Heikki ei kuitenkaan ole huippupalkoista päässyt nauttimaan, joten parempi hänen on ajatella niitä rahoja, mitä edes "varakuskin" paikka tuo tullessaan.
Mun mielestä Kovalaisella on ollut ihan ok ura, vaikka paremminkin olisi voinut mennä.
Se kuitenkin suomalaisena pääsi F1:iin ilman miljoonia syytäviä tukijoita, eli paikat missä se on ajanut on tullut meriiteillä toisin kuin maksukuskeilla.
Onhan se ok olla palkkaa ansaitseva varakuski samaan aikaan, kun kisakuskit on maksajan puolella:)
Perjantaina kylmiltään kun ajelisi paremmin kuin Pic niin ei olisi kauan varakuski.
Ihan ok siirto mun mielestä Kovalaiselta, ainut vaan että mun mielestä Caterham on kisakuskin paikan suhteen nyt jo nähty. Nyt hyvää duunia perjantaisin ja uusille vesille.
Jos McLaren palkkaa kaverin Lewis Hamiltonin tiimi kaveriksi niin ei se voi olla ihan paska kuski.
Onhan siellä mahdollisesti Mclarenilla toinen paikka vapaana loppu tai ens kaudella.
Eipä toi Perezin meno kauheesti vakuuta. Jos nyt mainitaan, että viime kisaviikonloppuna ekoissa harjoituksissa kaksi kertaa seinään. :|
Ei Kovalaisen uraa voi ilmeisesti arvostaa, kun ei pääse samoihin meriitteihin kuin Räikkönen ja Häkkinen? Ja sitten ei osata ymmärtää kuin hyvin se ajoi Caterhamilla, kun aina oli siellä peräpäässä auton takia?
Näin valitettavasti tuntuu monen suomalaisen ajattelu pelaavan.
Onhan ne kovia kuskeja kaikki jotka formuloissa on vääntänyt, Salo, JJ Lehto, Kovalainen... Mutta sit on Häkkinen ja Räikkönen... Ei kai sitä sen takia pidä jotain hypettää että se on suomalainen?!
Ja Pääsihän se Räikkönenkin McLarenille ja ajoi ihan hyvin... Ja pääsihän se Kovalainenkin McLarenille eikä ajanut ihan niin hyvin. Sen takia Caterhamilla. Melko yksinkertainen yhtälö.
Ei F1:ssä huonoja kuskeja ole... Toiset on vaan paljon parempia.
Viimeksi muokannut Sabotaasi; 21.4.2013, 00:48.
Perustelu: Typo
Comment