Sitä mä arvelinkin, että eri kisa oli :) Tossa Bahrainin kisassa, jota mä katsoin, tapahtui ohituksia ihan ilman DRS:ääkin. Esim Vettel alussa Alonsosta ohi, sitten Perez/Button taistelut samassa paikassa yms yms.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Formula1
Collapse
X
-
-
Kisasta sen verran, että jossain Alonso onboard kuvassa näkyi että Ferrarin suoranopeus ilman DRS:ää oli melkeinpä samaa kuin Maclarenin siipi auki. Jos muistan oikein niin 307 tms oli max nopeus Alonsolla siipi kiinni.
Ehkä siinä imusta oli apua, mutta nopea se ferkku oli joka tapauksessa.
Ja pitäähän ohittamisen olla mahdollista ilman sitä DRS:ääkin. Ongelmathan alko ennen DRS aikaa siitä, että auton aerodynamiikka tehtiin sellaiseksi ettei takana voinut ajaa tarpeeksi lähellä. Tapettiin siis imuefekti lähes kokonaan. Nykyäänkään eivät voi ajaa lähellä mutkissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja SabotaasiEi F1:ssä huonoja kuskeja ole
Comment
-
kIMI RÄIKKÖNEN
Olen seurannut sarjaa vuodesta 1982 ja täytyy sanoa, että Kimi on ilmiömäinen suorittaja siinä. Jos kalusto olisi ollut kunnossa, olisi hän kolminkertainen mestari. Säälin yhden saksalaisen temppuja vuosien varrella radalla... ala- arvoista! Lisää arvostusta heille, joille se kuuluu!!!
Comment
-
joku tälläinen tulokaskuskien turnaussysteemi ennen kauden alkuavoisi parantaa sarjan tasoa siten että raha ei olisi kuskivalinnoissa niin suuressa roolissa. samoiten persaukisten tallien tiputtaminen gp-sarjaan. Moni kuski ajanut niin kauan kuin rahaa on riittänyt. Mietin vain että jos santander syystä tai toisesta vetäytyisi formuloista niin mikä/kuka on alonson toisiksi suurin sponsori?
Comment
-
Toki sillä maksukuskilla pitää superlisenssi olla, mutta on sekin vissiin vähän järjestelykysymys. Sen verran hidasta porukkaa siellä on aika ajoin ollut.
Ja kun jotkut ex-F1 kuskit on menneet johonkin muuhun sarjaan, niin ei ne siellä ainakaan säännöllisesti ole nopeimpia olleet. Jos vaikka ajatellaan Häkkistä DTM-sarjassa nyt ensi alkuun.
Comment
-
Vaikka rata olikin nihkeä ekassa harjoituksessa, niin harvoin on näkynyt Williamsia noin ylhäällä tulosluettelossa. Olisiko heidän päivityspakettinsa nyt sitten harppaus takaisin sinne 7-14. sijojen taistoon?
Comment
-
-
Hieno kisa Kimiltä jälleen kerran kuitenkin vaikkei voittoa tullut. Mukavan tiukaksi menee mestaruus taistelukin.
Suomipopin Jaajo onnistui sulkemaan tuon HDplayerin, meni huutelemaan siitä suorassa lähetyksessä niin tietäähän sen miten siinä käy. Eli kiitoksia sinne suuntaan voi laitella.
Comment
-
Itsellä toimi http://www.tvpc.com --> live --> BBC 1. Laatu ei hääppönen ollut, mutta selostus aika asiantuntevaa ja kunhan joku täällä näkyy hitaalla netillä...
Comment
-
F1-lähetykset netissä 2013
Eli Ten Sportin lähetyksen saa toimimaan Google Chromella tolla Header Hacker lisäosalla. Kuvanlaatu nyt on vähän mitä on, mutta itse en ainakaan halua maksaa maikkarin ärsyttävistä ja mitään tietämättömistä selostajista.
Comment
-
Ajamisesta Salo tietää, mutta taktiikat on tainnut hoitaa jokin inssi. :) Eilen olivat ihan ulalla, kun pelkäsivät Massankin ohittavan Kimin ennen vikoja pysähdyksiä.
Comment
Comment