Toivotaan parasta, että Etelä-Korean välillä hidas netti ei aiheuta suurempaa pätkimistä...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Formula1
Collapse
X
-
-
Alonsolla oli varmasti pikkasen haittaa siitä avonaisesta takasiivestä esim. keskisektorilla missä tarvitaan max. downforcea. Jos sillä avonaisella siivellä vetää koko kierroksen niin ei ne ajat siitä parane. ;)
Comment
-
Kattelen juuri uusintalähetystä (kun töissä piti olla :/ ) ja aika hyvää vääntöähän siellä on ollu useamallakin kuskilla...
Melko taktisesti onnistunu kisa Kimiltä. Hyvä Lotus!
Williams kun sais romunsa liikkeelle niin olis Bottaksellakin mahikset pisteille.
(Ihme kun täälä italiassakaan ei näy Formulat muuta kun maksukanavilta... Viime kisa tosin tuli jostain syystä normikanavalta)
Comment
-
-
Miksi maksaa mtv3:lle kymppejä joka kuukausi kun voit katsoa veloituksetta sky sportsilta verkosta HD:nä. Paremmat selostajat ja aivan ykkösluokan kuskihaastattelut heti kisan jälkeen. PC:stä vaan piuha telkkuun, jos suurempaa kuvaa haluatt. Mtv:lle maksamasi eurot päätyvät kaiken lisäksi RUOTSIIN . . .
Comment
-
OT:Täällä joku ihme juttu, että illalal aina hidastuu netti huomattavasti. Aamupäivästä toimii paremmin. Kiinteä netti ~100M seinässä ja 3G kännykän kautta mahdollisuudet, kumpikin yhtä hidas.
Comment
-
Ei Kimi varmana ollut kauhean tyytyväinen kisaan vaikka huippusijotuksen saikin. Eihän tuossa juuri voinut ajaa kenenkään kanssa kisaa, kun pitää säästää renkaita. Mun mielestä nykyset renkaat tappaa kilvanajon.
Se voittaa jolla renkaat kestää, ei välttämättä se joka olisi nopein.
Comment
-
Mun mielestä tämä nykyinen rengassysteemi (+ muut muutokset) ovat pelastaneet lajin siltä tylsyydestä missä se vielä muutama vuosi takaperin oli. Ei ole kauaakaan kun ohituksia tapahtui ainoastaan varikolla ja kisat olivat jonossa ajamista. Nyt erilaiset rengastaktiikat (pysähdyksien määrä ja käytetyt seokset) mahdollistavat sen, että hetkellisesti joku auto voi olla jopa 3 sekuntia muita nopeampi ja DRS:n ansiosta pystyy jopa hyödyntämään tuota hetkellistä nopeusetuaan. Jännää on kisan loppuun asti ja koko ajan saa räknätä live timingin perusteella mihin vauhti oikein riittää.
Puhtaasti nopein kuski ei aina voita mutta kisoihin on tullut lisää ulottuvuuksia.
Comment
-
Ohitukset kyllä on helpottunut joo. Toisaalta samalla tilanteet missä kärjessä ajavaa hiillostaa joku on myös menettänyt jännityksen, kun DRS:llä saa "siirtyä" ohitse.
Kyllähän ne peräkkäinajot oli välillä tylsää katsottavaa. Toisaalta joku Monaco on mulle edelleen se ykkönen vaikka siellä ei juuri ohitella. Käytännössä kaikki vanhat radat on mulle mieleen. Niissä on fiilistä ja historiaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Puuhapete Näytä viestiEihän tuossa juuri voinut ajaa kenenkään kanssa kisaa, kun pitää säästää renkaita. Mun mielestä nykyset renkaat tappaa kilvanajon.
Renkaista valittajat taitavat muistaa vain välitankkausten aikaisen F1:sen. Kyllä perinteisestikin renkaita ja autoa on pitänyt kisassa säästää, eikä riehua koko matkaa kuin aika-ajokierroksella. Eli nyt erotellaan taas jyvät akanoista, kun pitää ajaa nopeasti, virheettömästi ja pehmeästi. Samalla kuitenkin DRS (ja renkaat) tuovat ohituksia, jotka ovat puuttuneet aiemmin lähes kokonaan.
Comment
-
Kyllä minä jotain Abu Dhabin kisaa katsoin. Eihän ohituksissa enään ole jäännitystä samalla tavalla jollei ne tapahdu DRS alueiden ulkopuolella
Toisaalta minä haluaisin välitankkauksenkin takaisin.
Ehkä uusien turbokoneiden kanssa saadaan myös legendaarinen turbonappi käyttöön. Samanmoinen mitä oli Indycareissa tai Cartissa. Oliko siinä 5 buustia per kisa ohituksia varten.
Comment
Comment