Toi maikkarin Katsomon hinnoittelu on kyllä ihan ahterista. Edelleen koko kauden hintana 89,90e, vaikka 5 GP:tä takana.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Formula1
Collapse
X
-
Se on varmaan aika kallista puuhaa maikkarille. Onneksi sentään tekevät ohjelmaa. Ei ne ole ilmasia ulokmaillakaan ne kanavat mistä formulaa näkee. Ja sekin ihmetyttää mikä esim skysportsin kanavasta tekee niin paljon paremman? Martin Brundel/Blundell jompikumpi ja Damon Hill? Onhan niillä tietysti vähän suuremmat markkinat niin voi toki ohjelman laatuunkin panostaa. Ja jos joku väittää että streamillä näkee HD tasoista kuvaa ilmaseksi jonkun sivuston kautta niin epäilen hyvin vahvasti.
Comment
-
Joo kyllä ollut kauden kisat aika tylsiä kun tietää kuinka ylivoimaisia mersut on. Toivottavasti jossain vaiheessa vähän puntit tasoittuu, epäilen kyllä tätä. On kyllä mukava seurata Bottaksen menoa näissä kisoissa ja vielä kun Räikkönen saisi autonsa itselleen sopivaksi. Alkukaudesta valitti että auto puskee ja nyt näytti olevan perä rinnalla joka mutkassa. Pitäisi vaan löytää se välimalli siitä niin hyvää tulisi.
Ja kyllä tuolta löytää HD-tason streamejä netistä jos vaan osaa etsiä. Itse katsoin mm. liigaa HD-tasoisena koko kauden(sama kaveri striimaa myös formulat HD:na) ja NHL matsit näkee myös HD:na tietyllä mediasoittimella ja saa vielä itse päättää laadun. ;)
Comment
-
Eikö noille vois välillä tulla edes jotain ahdettuihin koneisiin liittyviä vikoja, kun niitä tuntuu tulevan vähemmän viritettyihin moottoreihinkin silloin tällöin :) Tai sitten se on vaan moottorin merkistä kiinni. (raivostuttavan luotetettavia noi formuloiden myllyt nykyään)
Comment
-
Ainoa paikka jossa noilla hybrideillä ajetaan kilpaa oikeesti eli otettan tehoja on lauantaisin Q2 ja Q3 osiossa.
Koneet saisi kiertää sen rapiat 15K rpm mutta hädin tuskin 12K rpm ottavat. MotoGP härveltikin on mielenkiintoisempaa seurattavaa.Viimeksi muokannut palomies; 13.5.2014, 07:16.
Comment
-
MotoGP (tai RR) nyt on aina ollut mielenkiintoisempaa. Siinä saattaa tulla useampiakin ohituksia yhden kierroksen aikana. F1:ssähän ohitukset tapahtuu lähinnä varikkokäyntien yhteydessä. Eipä paljoa kiinnosta taloudellisuusajokisoja katsoa. Yhden kisan tällä kaudella olen katsonut.
Comment
-
Huvittavaa on sekin että reilut 60 kierrosta säätetään polttoainetta jotta saadaan ihmisiä sumutettua ostamaan hiljaisia pienikuutioisia pihisiöitä.
Miten mahtaa olla kulutuksen laita kun A6:n laitetaan 1.4 moottori, neljä aikuista ihmistä 100 km kappale, suksilaatikko katolle, kassit tavaratilaan, pyrkimyksenä ajaa kesänopeuksia vaikka 1000km.
Tehoja otetaan vaikka sen 170-180hv, moottori on viritetty sille asteelle kuin sillä ajettaisiin kokoajan ylämäkeen, eli on kuormitusta kokoajan.
Veikkaan että siinä on säästö kaukana kun jokainen ohitus tehdää niin että haetaan se viimeisinkin voimanripe konehuoneesta yhdistettynä kaikkin heijausliikkeeseen "mene mene mene".
100K km tuolla ajolla, niin saa vaihtaa moottorin, no, eipä tarvi vaihtaa öljyjä.
Comment
-
Ei muuta kuin autoliikkeestä hakemaan vaikka Mondeo tai S-Max litraisella ecoboostilla koeajoon. Varsinkin jälkimmäisen kanssa täysi mälli päällä ei kuulemma enää kannata juuri ohitella. Varmasti pitää 80km/h matkavauhdin kunhan sen ensin saa kelattua mutta ei se ajaminen varmaan kivaa ole jos koko ajan pitää ottaa ihan kaikki irti.
Comment
-
En nyt ymmärrä tuota itkemistä polttoaineen säästämisestä. Olen siinä käsityksessä että annettu polttoainemäärä on riittänyt kisoissa melko hyvin ja ilman virtausrajoituksia tehot olisi melko nopeasti järjettömällä tasolla. Taas toisaalta, vaikka noissa olisi se 1500hp ja polttoainetta tankataan 200kiloa 5:n kierroksen välein, niin tekisikö se jonoajelusta viihdyttävämpää? Äänien muodossa ehkä, mutta tuskin muuten, tasoerot olisi varmasti jopa suuremmat kuin nyt.Viimeksi muokannut Dieselman; 13.5.2014, 11:48.
Comment
-
Kyllähän se polttoaine riittää, kun sen kulutusta on säädelty niin tehokkailla säännöillä.
15krpm on ilmeisesti limitti, mutta johtuen erinäisistä rajoitteista max kierrosluku on jossain 11-12 puolella.
Oliko se Oikarinen joka sanoi lähetyksessä, että lämpenemisen takia kierroksia joudutaan rajoittaan ja esim Renault ja Ferrari on joutunu ajamana korkeammilla kiekoilla lisäten samalla lämpökuormaa.
Kai noi autot syttyis sitten palamaan, jos ilman rajoja annettaisiin pahtaa.
Silti olen ekokilpailuja vastaan. Tankin koko on riittävä rajoite mun mielestä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja palomies Näytä viesti--100K km tuolla ajolla, niin saa vaihtaa moottorin, no, eipä tarvi vaihtaa öljyjä.
Comment
-
Tälläiset jos tulee auton perään, niin en tiedä itkenkö vai nauranko !
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutiset.s...ksen-f1-autoon
Comment
-
Nyt täytyy sanoa että ei ole Kimin huonoutta vaan ferrarilla on yksi auto mitä ajattavat kilpaa. Alonsolle rakennettu auto, jonka ajotyyli on täysin päinvastainen Kimille. Yrittävät Kimistä tehdä pellen. Asiasta tietämätönkin näkee että jos renkaat on loppu ja kierrokset painuu sekuntikaupalla alas ei ole muuta vaihtoehtoa kun tulla varikolle. Ja taktiikka sattuu osumaan alonsolle aina paremmin ja jos ei osu niin otetaan silti alonso ensin sisään vaikka Kimi olisi edellä. Kunhan eivät pelaisi mainetta pilalle ja f1 uraa Räikköseltä? Helposti vetää johtopäätöksiä kuskin huonoudesta mikä ei mielestäni ole oikein vaikka yritän karsia sinivalkoiset lasit päästä.
Comment
-
Tuskin mikään tiimi maksaa miljoonia kaudessa siitä, että voi tehdä pellen jostakin kuskista.
Bottaksella ollut hieno alkukausi. Tulee mieleen Williamsin suuruuden ajat. No siellä ei vielä ihan olla, mutta kuitenkin. Loistavaa toimintaa. Toivotaan myös, että Rosberg jr, vie mestaruuden.
Comment
-
Ihmeen vähän on suomalainen lehdistö vetänyt kotiinpäin Nicon suhteen. Ruotsalaiset pitäisivät vastaavassa tapauksessa miestä täysin omanaan. Lehdistö oli Ruotsissa aikanaan soittamassa jo Kekelle du gamla du friaa, koska mies oli käynyt Tukholmassa syntymässä, siis lähes riikinruotsalainen ;)
Comment
-
"Räikkönen mukamas takas Ferrarille...."? Min mielestä mä olen nähnyt Räkän ferrarin väreissä koko vuoden, vai onko se vaan näköharhaa...???!!!????
Comment
-
Pitäisköhän alkaa käyttää enemmän auto nostureita pahoissa/todennäkösissä ulos ajo paikoissa. Ainakin monacossa toimii aikasta hyvin kun voi suojamuurin takaa nostaa koko vehkeen sieltä pois, ei tarvis kun yhen ukon käydä laittaa roput kiinni autoon?
Hiljaiseksi vetää taas......
Comment
-
Kovin usein se menee näin, että jotain pitää tapahtua ennen kuin muutoksia aletaan miettiä.
Oliko se nyt Vilander kun ei usko hyvää tai huonoa tuuria olevan mutta kyllä tässä nyt oli sitä huonoa ja toisaalta hyvääkin.
Siinä olis voinu ratavirkailijoitakin mennä useampi.
Toivottavasti Bianchi tulee kuntoon.
Comment
-
Toisaalta jos Sutililta on kierrosta aikaisemmin lähtenyt lapasesta n.220kmh vauhdista ja Bianchi tulee samaan mutkaan kierrosta myöhemmin TUPLAkeltaisilla yli kahtasataa, niin ensimmäinen asia mihin pitää puuttua, on kuljettajien asennoituminen keltaisiin lippuihin. Olikohan Live Timingin viimeisin nopeuslukema Bianchille 213kmh. Ei näin.
Mutta toivottavasti selviää tuosta ja nähdään vielä joskus Ferrarin puikoissa.
Veti kyllä melko vakavaksi siinä kohtaa kun Medical Car lähti painamaan ohi Safety Carista.
Comment
Comment