Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Sitä tarkoitin, että ei rekisteriotteesta selviä onko lintu vai kala. Kyseinen TT on, S-line guattro otteessa ei mainintaa kummastakaan? Eikös otteessa pitäisi ainakin lukea vetotapa ?
Edelliset saksantuonnit A6 q ja TT q, niin kummankin otteessa oli merkintä quattro. Saksan papereissa mallimerkintänä on audi TT coupe 1,8 quattro s-line. Sen mukaan tulli maksatti vielä 4k Verot.
Viimeksi muokannut rape; 22.2.2013, 12:42.
Perustelu: G vaihdettu kuiksi(q)
Edelliset saksantuonnit A6 q ja TT q, niin kummankin otteessa oli merkintä quattro. Saksan papereissa mallimerkintänä on audi TT coupe 1,8 quattro s-line. Sen mukaan tulli maksatti vielä 4k Verot.
Niin? Noissa kahdessa on vain ollut kohtuullinen osumatarkkuus rekisteröitäessä tänne härmään :)
Olen tavannut uusikoppaisen TT:n, jonka mallimerkinnäksi on Suomeen rekisteröitäessä kirjattu TTR Roadster (varmaan johtui siitä, että maskiin oli Saksassa kiinnitetty jokin TTR aftermarket tuningmerkki), vaikka siinä on ihan yhtä kova alumiinikatto kuin minunkin laitoksessa. Siellä se rekisteriotteessa edelleen töröttää ja omistajaansa lähinnä naurattaa.
Mulla oli vanhassa saksantuonti coupessa jotain tosi hämärää kans lisätietoja kohdassa. Olisko ollu näin "4D SEDAN 90 QUATTRO-2,8-89Q-4X4/254" Aika milenkiintosta, mutta eipä itteä häirinnyt.
Otteessahan näkyy aina Kauppanimi, joka ei ole sama kun auton todellinen nimitys tehtaalla. Inssin on myös erehtyväinen ja välillä nimeää autoja perässä tai keulassa olevien kylttien mukaan. Näitä sitten jälkikäteen korjaillaan jos tarvetta esiintyy tai joku auton paremmin tunteva inssi sen korjaa myöhemmin.
Omista autoista 2kpl on joutunut nimen korjauksen uhriksi, toinen inssin takia ja toinen autosihteerin takia joka tiennyt auton mallia ja lätki trafin kantaan mitä sattui.
Ja trafin atj järjestelmä tuntee autoon 10x enemmän tietoa kuin mitä otteessa lukee, lähtien airbagien määrästä, vetävistä ja ohjaavista akseleista, ahtimista ,moottorikoodeista jne. osassa ne lukee atj:n tiedoissa kaikki, toisissa ei, eipä siitä kannata ressata.
Valmistenumerokin alkanee WUA? Silloin auto on tullut tosiaan Quattro gmbh:lta virallisesti.
DTM?
Totta töriset. Piti käydä pellin alta varmistamassa, ja näyttäisi olevan ko. laitoksen valmistama. Ikävä kyllä ei ole DTM-edition, sama konetyyppi kylläkin. Kyseessä normi "sport edition" 162kw, eli bulkkikamaa pukkaa tuostakin pajasta. Pitänee päivittää profiilia johonkin "hienonpaan" suuntaan.. :)
Viimeksi muokannut touko; 22.2.2013, 21:33.
Perustelu: meni porkkiksen lainaukset ketuiksi. evo.
Trafilta tiedot:
Audi 4DSEDAN 90-2.0E-89/2540.
Moot.til:1990cm3, käyttöönotto: 1988.
Toi Cabrio on korinvaihto juu. Prosentit oli pitkälti yli neljänkymmenen. Tuli siitä kyseltyä viime kesänä. Mulla lukee kyllä molemmissa otteissa Audi Cabriolet, mutta taas vakuutuspapereissa 4D Sedan 80 2.3/Cabriolet tai jotain sinnepäin. Kun kattelee tullin veropäätöksiä niin mallit on merkitty aika kirjavasti. On Audi 80 avoa, 80 avo 2D:tä ja vaikka mitä. Mitähän Suomeen uutena myytyjen Cabrioletien otteissa mahtaa sitten lukea? Tosin niitä autoja ei taida olla montaa...
Viimeksi muokannut J.Phoenix; 23.2.2013, 12:37.
Perustelu: Tietoja korjattu
Comment