Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi v8 (yleistä, eliittilötkö)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    Mites tuolta Alvadilta V8:sin osia -> http://alvadi.ee/varuosad/audi/v8-d1-1988/

    Comment


    • #92
      Kuuluuko muuten noi bilsteinin kasit tuohon KAW:n settiin oletuksena?
      Viimeksi muokannut KuiKelo; 8.3.2013, 15:13.

      Comment


        #93
        Onkos kellään tietoa, onko AAN koneisessa Urssissa sama etuvetarin murros (ulempi), kuin PT koneisessa automaagi senaattorissa? Pari urssin murrosta, kun olisi kotopuolessa irtonaisena.

        nm. "Sisäkooli halki"

        Comment


        • #94
          Oletko Petteri jo alustan ostanut? Vilkaisin tuossa juuri Härskin V8 projektitopikkia, ja meinasin vihjasta, että häneltä voisi kanssa saada aika hyvää vihjettä tuosta madalluksesta. Ainakin kuvissa näyttää omaan silmään erittäin hyvältä.

          Noista bilsteineistä sen verran, että aikoinaan ostin iskarit ja jouset eri paikoista, eli ei ollut mikään paketti.

          Comment


          • #95
            En ole alustavalintaa vielä tehnyt. Kovin väitti myyjä, että KAW:n setti madaltaa luvatut millit, siis iskarit+jouset.. Ota näistä nyt sitten selvää.

            Comment


              #96
              Tuo oman kasin madallus on mallia "omavalmiste". Eli takapään korkeus haettu kohilleen eri lötköjen takatolppien osilla. Etupää jätetty kohilleen siihen, mihinkä madallusjouset pudotti.

              Punaiset saman sarjan jouset edessä ja takana. Fk:t tai kaw:n tekeleet kaiketi. Iskunvaimentimina on uudet kybin kaasuiskarit edessä ja takana. Ei tuollainen alusta ole missään mielessä rata-ajoon tehty. Pikemminkin vaan tontitus + sillä hetkellä tarve uusia iskarit :)
              Attached Files

              Comment


              • #97
                Osaatko härski arvioida paljon on pudotusta, vai oletko jopa mitannut matkan kaaresta navan keskustaan?

                Comment


                  #98
                  Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viesti
                  Onkos kellään tietoa, onko AAN koneisessa Urssissa sama etuvetarin murros (ulempi), kuin PT koneisessa automaagi senaattorissa? Pari urssin murrosta, kun olisi kotopuolessa irtonaisena.

                  nm. "Sisäkooli halki"
                  Itse itselleni vastaten, sama murros näyttäisi olevan sama ainakin C4 korin quattroissa, V8:ssa ja typ89 quattroissa :)

                  Comment


                  • #99
                    Elämä on ja silleen.. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...#ht_1320wt_906

                    Tollasen laitoin tilaukseen, ni ei tarvitse sitten arpoa keulan korkeutta.. :)

                    e. Ja tilaus peruttu. Olisivat rakentaneet vanhoista tolpista nuo.. En ala kyllä saksaan noita lähettelemään.. ...kele!
                    Viimeksi muokannut KuiKelo; 13.3.2013, 17:52.

                    Comment


                      Kysy Rally Systems'iltä, mihin hintaan tekevät. minusta viime vuonna Classic Motor Show'ssa huuteli jotain hintoja, mutta virallista tarjoustahan en kysynyt.

                      Comment


                        Siivosin liiaksi teknisiin yksityiskohtiin menevää tarinaa omaksi säikeekseen.

                        Comment

                        Working...
                        X