Olikos se hormi jotain 400 - 500€ Sellaiseen olen varmaan törmännytkin jo palikoita etsiessäni. Pitääpä varmaan sijoittaa coileista säästyvät rahat siihen..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi v8 (yleistä, eliittilötkö)
Collapse
X
-
Kaw:in jouset oli omasta mielestä kyllä hyvät ja toimivat, mutta pienellä varauksella otan noi madallusmäärät. Ittellä ei 55/35 madallusjouset edessä madaltaneet luvattua. Itse annan äänen säädettävälle, vaikka onkin hieman kalliimpi. Tosin ittellä noi jouset + bilstein B8:t maksoi jo yli 900 euroa, joten kiinteäkään ei hirmusen halpa ole. Tietty tuohon vaikuttaa mitä, mistä ja mihin hintaan noita saa...
Comment
-
Pelko on mullakin persiissä, ettei saa haluamalleen korkeudelle pelkillä jousilla.. Toi FK ois ollu ihan Suomessa n. 560€. KW onkin sitten jo ~1200€ Ebaysta. Se on musta jo liikaa tuon hintaiseen autoon.
Mistähän tuollaista 60/40 sarjaa saa? itsellä ei ole vielä tullut vastaan. Yhden 65/45 sarjan löysin, mutta myyjä ei ole vastannut kyselyihin..
Comment
-
Tuommoinen osoite http://www.fz-kfz.de/Start.htm mulla on ollut aika kauan tallessa, mistä sais kaikennäköistä. Osa on samaa mitä saa CAC:ltäkin. Mitään en tuolta kuitenkaan koskaan tullut tilanneeksi...
Comment
-
Oho, Revotec:lla oli fk:n sarja 560€ Completoksella katteet kunnossa. :) Ongelma on vaan siinä, että tehtaalta tuli tieto ettei ole saatavissa ko. sarjaa. Tietty, jos completoksella on hyllyssä, mutta epäilen..
Tuonne fz-kfz puljuun laitoin mailia eilen. Ei vastausta.. Pitänee kysellä tuolta CAC:lta suoraan.
Comment
-
Itsellä on toisessa kasissa kaw 60/40 setti ja keulii perkeleesti. Perse putos ihan kunnolla mutta keula ehkä sentin kaks ja näin ollen eteen jäi kaareen rakoa 5-6cm.
Pienempikoneisessa tuo kw var1 säädettävä setti ja säätövaraa piisaa hölmöilyyn asti. Aika pienellä pudotuksella nämä kyllä saa "laittomiksi" eli putki/palkki kolahtaa katsurin keventimeen.
Sanon tuon lähinnä sen takia että omat vehkeet on pompannu leimalla kerran jos toisenkin kun on ollu ongelmia saada vehkeitä nosturille tai pois. Itse jos nyt asentaisin D11 alustaa niin lähtisin kyllä väkertämään ilmajousitusta, jonkin sortin pioneerityötä siinä saisi tehdä mutta saisi varmasti parhaan. Puhumattakaan siitä että coilarit/madallusjouset yms iskarit pilaa "kyydit" aivan täysin. Hyvä ettei mankka lennä pesästä ulos kun ajaa siltojen liikuntasaumoihin. Oman kokemuksen perusteella sanoisin että madallussatsi on ainoastaan puolustettavissa ulkonäköseikoilla, muuten menee rahat hukkaan.
Ja enpä tiedä tuosta rosterisatsista, hyvät äänet saa halvemmallakin mutta jos alkaa olemaan jo valmiiksi putkisto ehtoopuolella niin sitten se on aika hyvä sijoitus. Mun mielestä cacin äänet oli jossain autossa jopa liian kovat, motarilla saa vääntää radion tappiin että kuulee musiikin. Onhan kasin äänet helvetin hyvät mutta siihen jatkuvaan möykkäänkin jotkut kyllästyvät.
Ei ole ollut kummassakaan autossa ongelmia bensalinjojen kanssa, toisaalta ovat nähneet aika vähän maailmaa :)
Comment
-
Mikä näiden keuloja sitten oikein vaivaa, kun ei putoa..? Toi kw on kyllä edelleen liian arvokas, pussisetistä puhumattakaan.. Ihan ulkonäöllisistä syistä olen madaltamassa. Ei tosiaan tule käyttöautoksi tämä, joten pehmeä kyyti ei ole tärkein asia.
Miten saa ääniä huokeammalla? Poistamalla pönttöjä?
Comment
-
V8:n kohdalla noi etujousien todelliset madallusmäärät on kyllä hieman kummallisia. Itse sain keulan alas C4 kopan vitos- ja kuutoskoneisen -40mm (weitecin) jousilla (kuva).
Alla tuossa on 17x10 235/45 renkailla, edessä ET20 takana ET30.
Takapöntön korvaaminen suorilla putkilla antoi omasta mielestä aika kivat äänet. Se on ainakin semmonen budjettiratkaisu, mistä voi lähteä halutessa eri vaimentimilla kokeilemaan omaan korvaan sopivaa ratkaisua.Viimeksi muokannut T.Hell; 28.2.2013, 16:43. Perustelu: lisätty/tarkennettu tietoa noista weitecin jousista
Comment
-
Uskoisin, että C4 takajousetkin menee, perien akselipainossa ei kai paljon ole eroa?
Edessä jousien rälläköinti ei oikein taida onnistua, kun jousien päät on pienemmällä säteellä, joten ilman isompaa muokkausta jouset tuskin enää kunnolla istuu paikoilleen.
Yksi vaihtoehto on jousijalan lautasen siirto, jolla pystyy aika hyvin sihtaamaan korkeuden kohdilleen, jos jousilla jää keulimaan. Silloin voi pitää jouset, joilla (muutos)katsastuksessakaan ei tarvii jännittää.
Comment
-
Vanteet on nyt tilattu ja kyselyä laitettu erinäisiin paikkoihin alustasta, valkoisista kulmavilkuista ym. (Saa tarjota jos löytyy..)
Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viestiTakapöntön korvaaminen suorilla putkilla antoi omasta mielestä aika kivat äänet. Se on ainakin semmonen budjettiratkaisu, mistä voi lähteä halutessa eri vaimentimilla kokeilemaan omaan korvaan sopivaa ratkaisua.
Comment
-
Olisin "valmiiseen" laitteeseenkin joutunut tekemään muutoksia. Esim. värin ja sisustan vaihto. Kalliiksi sekin olisi tullut ostohinnasta puhumattakaan. ;) Sitäpaitsi "harrastaminen on hauskaa. :)
Mut joo, kiitti noista katsastusvinkeistä, onneksi leimaa on kuitenkin vuoden loppuun asti.Viimeksi muokannut KuiKelo; 5.3.2013, 22:48.
Comment
-
Tuolta audin omasta historiikkiputiikista saa ainakin etulyhtyjen tiivisteet (441 941 119)
Haku sivuilla toimii niin huonosti etten jaksanut vilkuilla löytyiskö tuota suojalätkää, sen nimi on Cap Cover / ABD Kappe ja varaosanumero 441 807 441
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti.. sillä oletuksella, ettei metakka ole ihan posketon. Eipä sillä, näissä se ei taida olla varsin vaarana. Vrt. Wisan vurssin hormi, kuulostaa hyvältä olematta mikään mökätorvi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jabis Näytä viestiTuolta audin omasta historiikkiputiikista saa ainakin etulyhtyjen tiivisteet (441 941 119)
Haku sivuilla toimii niin huonosti etten jaksanut vilkuilla löytyiskö tuota suojalätkää, sen nimi on Cap Cover / ABD Kappe ja varaosanumero 441 807 441
Pitääpä tihrustella ensi viikolla tarkemmin mistä tuo tiputtelu tulee, jos on aikaa, kun on loma ja kaikkee.. :)Viimeksi muokannut KuiKelo; 7.3.2013, 23:05.
Comment
-
Annoin itseni ymmärtää, että keuliminen johtuu ko. auton iskareista, niinpä tilasin K.A.W. kiinteän 55/35 alustan. Eiköhän sillä putoa tuon luvatun 55mm. edestä, jos perä jää liian ylös, sitten rälläkkää kehiin..
Comment
-
Joo, noi kawin 55/35 jouset ja bilsteinin B8 iskarit. En mitään pahempia piruja halua seinille maalata, mutta pienellä varauksella kannattaa ottaa tuo madallus.
Ei mitään hajua mistä voisi johtua, että noi madallusmäärät noin heittää, mutta tuolla kfz:n sivuillakin kun on noita eri jousilla kuvattuja autoja, niin tuntuu että niissäkään ei ole semmosta selkeetä linjaa madallusten määrässä.
Comment
Comment