Hinta max noin 10 000 €. Farmari pitää olla. Ajan sen verran, että diesel ei ole pois suljettu vaihtoehto. Jos on bensakoneella niin en enää halua vapaasti hengittävää.
Mitä tekniikkaa kannattaa välttää liian monimutkaisena tai vikaherkkänä? Kriteetinä on että haluan jatkossakin korjata ja huoltaa autoni itse? Ainakin turbodieseleistä Mersun ja Seatin kanssa olen pärjännyt hyvin. Korjaamista on ollut, mutta kaikesta on selvitty ilman ammattiapua.
Viiden Golfin ja yhden Seatin perusteella konsernin tuotteisiin kyllä uskon. Seuraavan talviauton pitää olla neliveto eli Audi. Audit eivät ole pahan näköisiäkään ainakaan kun vertaa nykyiseen Cordobaani.
Lueskelin foorumilta että Audit ovat olleet sinkittyjä jo pitkään eli ruoste ei taida olla suurimpia murheita. 2,5 l turbodieseliä moititaan jonkin verran jne. Triptronicia kehuu työkaveri, mutta onko liian hienoa tekniikkaa kotikorjaajalle? Joskushan sekin hajoaa.
Täältä varmaan löytyy paljon kokemuksen tuomaa viisautta Audeista.
Mitä tekniikkaa kannattaa välttää liian monimutkaisena tai vikaherkkänä? Kriteetinä on että haluan jatkossakin korjata ja huoltaa autoni itse? Ainakin turbodieseleistä Mersun ja Seatin kanssa olen pärjännyt hyvin. Korjaamista on ollut, mutta kaikesta on selvitty ilman ammattiapua.
Viiden Golfin ja yhden Seatin perusteella konsernin tuotteisiin kyllä uskon. Seuraavan talviauton pitää olla neliveto eli Audi. Audit eivät ole pahan näköisiäkään ainakaan kun vertaa nykyiseen Cordobaani.
Lueskelin foorumilta että Audit ovat olleet sinkittyjä jo pitkään eli ruoste ei taida olla suurimpia murheita. 2,5 l turbodieseliä moititaan jonkin verran jne. Triptronicia kehuu työkaveri, mutta onko liian hienoa tekniikkaa kotikorjaajalle? Joskushan sekin hajoaa.
Täältä varmaan löytyy paljon kokemuksen tuomaa viisautta Audeista.
Comment