Eipä tästä Allroadimallista ollut omaa keskustelua ja perus A6 keskustelussa ei juttua Allroadissa ollut, joten ajattelin avata uuden keskustelun ja jos tuntuu siltä, että turhake tämä avaus, niin kylmä poisto ei saa aikaa herneiden imua sieraimiin näppäimistön täälä päässä.
Iski eilen hervoton autokuume joka alkoi puhelinsoitosta kun kyselin nykyiseen A4:een uusia vanteita ja renkaita. Lopputulema oli, että auto vaihtoon isompaan eli A6:een ja tänään sitten tuo A6 Allroad nosti päätään.
Tärkein on nyt tapahtunut eli hallitus näytti vihreää valoa hankinnalle kun hoitovapaiden jälkeen molemmat töissä niin tuntuu siltä, että talous on vähän paremmassa jamassa ja mikä olisi huonompi sijoitus kuin auto!:D
Hakusessa 06-08 Allroad ja koneena 3.0tdi ja automaattiloodalla. Tuolla yhdistelmällä loppuu emännän valitus hankalasta B6 kytkimestä ja matalasta maavarasta joka raapii talvisin. Quattrohan tossa tuleekin väkisin.
Suomessa hinnat on aika muikeat vs. Ruotsiin, jossa 2007 alkaa saamaan n.15-18k€ + 8-12k€ verot.
Minkälaisia kokemuksia 4F Allroadista? Onko ilmajousissa vuotoja yms. tai muuta vakiovikaa esim. listojen alla kuplii sinkkipohjat. Tekniikkahan on muuten sama kuin perus A6 4F:ssä.
Autokorjaamokaverin kanssa eilen jutuskelin pitkään ja tuo 3.0TDI ja automaattiaskilla on kuulemma vanhaa ja suht huoletonta tekniikkaa verrattuna pienempiin koneisiin tai TFSI tekniikkaan. Iso rooli tuntuu olevan öljynvaihtovälillä noissa TFSI koneissa.
Anteeksi pitkä teksti, mutta innostuin tässä autokuumeen houreissa samalla kun poitsu vetää iltapuuroa ja hokee "isi, auto, Auuudi".
Iski eilen hervoton autokuume joka alkoi puhelinsoitosta kun kyselin nykyiseen A4:een uusia vanteita ja renkaita. Lopputulema oli, että auto vaihtoon isompaan eli A6:een ja tänään sitten tuo A6 Allroad nosti päätään.
Tärkein on nyt tapahtunut eli hallitus näytti vihreää valoa hankinnalle kun hoitovapaiden jälkeen molemmat töissä niin tuntuu siltä, että talous on vähän paremmassa jamassa ja mikä olisi huonompi sijoitus kuin auto!:D
Hakusessa 06-08 Allroad ja koneena 3.0tdi ja automaattiloodalla. Tuolla yhdistelmällä loppuu emännän valitus hankalasta B6 kytkimestä ja matalasta maavarasta joka raapii talvisin. Quattrohan tossa tuleekin väkisin.
Suomessa hinnat on aika muikeat vs. Ruotsiin, jossa 2007 alkaa saamaan n.15-18k€ + 8-12k€ verot.
Minkälaisia kokemuksia 4F Allroadista? Onko ilmajousissa vuotoja yms. tai muuta vakiovikaa esim. listojen alla kuplii sinkkipohjat. Tekniikkahan on muuten sama kuin perus A6 4F:ssä.
Autokorjaamokaverin kanssa eilen jutuskelin pitkään ja tuo 3.0TDI ja automaattiaskilla on kuulemma vanhaa ja suht huoletonta tekniikkaa verrattuna pienempiin koneisiin tai TFSI tekniikkaan. Iso rooli tuntuu olevan öljynvaihtovälillä noissa TFSI koneissa.
Anteeksi pitkä teksti, mutta innostuin tässä autokuumeen houreissa samalla kun poitsu vetää iltapuuroa ja hokee "isi, auto, Auuudi".
Comment