Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä öljyt audiin?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mistä öljyt audiin?

Moi,

Jollain muulla bensakäyttöisen öljynpolttimen omistajalla varmaan käynyt sama mielessä että jos ostaisi kerralla jotain autoon käypää öljyä vähän enempi vs. kertaostot huonolla hinnalla Shelliltä.

Jos jollain on valmis konsepti tähän niin mielellään kuulisin mistä?
    Viimeksi muokannut Razzel; 10.1.2013, 14:30. Perustelu: typoja

Ebay.de

Comment

http://www.levoil.de/

Tuota uskallan suositella oman, alle kuukauden takaisen, kokemukseni pohjalta. 25l öljyä tilasin, postikulut olivat muistaakseni parinkympin luokkaa ja tavara tuli n. viikossa.

Comment

http://www.opieoils.co.uk/ ite tilasin tuolta vähän aika sitten 20l ja toimitus oli nopeeta ja näyttäis olevan jotain tarjouksiakin vielä siel

Comment

Tattis, kokeilen tilata tuolta useamman pöntön ja katsotaan kuinka käy. Pakko kehaista forumin toimivuutta tässä sivussa :)

Comment

Itse tilasin Öldepot24:stä.

Comment

Mites muilla Öldepotista tilanneilla meni toi itse tilaus? Itse nimittäin tilailin sieltä öljyjä rekisteröitymättä niiden verkkokauppaan. Syötin tiedot ja maksoin paypalilla, mutta en saanut mitään vahvistusta s.postiin niinkuin yleensä näissä tilauksissa. Rekisteröitymällä olis näköjään päässyt seuraamaan tilauksen kulkua, mutta nyt mulla ei ole muutakun paypalin kuitti tapahtumasta. Outoa? No kai se paketti sieltä tulee jos on tullakseen...

Comment

Juu pikkasen oli epäselvää Öldepotin tilauksen hanskaaminen. Laitoin vielä perään tiedustelumailin, että tuliko tilaus oikein ja näkyykö minun maksu. Siis maksoin suoraan vain verkkopankin kautta. Kaikki meni hyvin ja ei tainnu viikkookaan mennä, kun tavara saapui.

Comment

Päivitetään tännekin, ettei jää huonoa kuvaa tosta öldepotista. Viikko tilauksesta kyselin s-postilla, et missä mennään tilauksen suhteen. Nopeasti tuli vastaus ja lähetys pvm. ja seurantatunnus, jolla selvis, että paketti on jo Suomessa. Pari päivää sitten sähköpostia peratessa, löyty se kaivattu tilausvahvistuskin roskapostikansiosta ;)

Comment

Mitä nyt itse olen tilaillut tavaraa ulkomailta, niin nopeasti on kyllä Suomeen tullut, mutta jos Suomen päässä muuttuu Itellan kuskaukseen, niin siinä on kyllä sitten kestänyt.

Comment

mutta jos Suomen päässä muuttuu Itellan kuskaukseen, niin siinä on kyllä sitten kestänyt.
                      Et oo tosissas :D
                      Itse olen öljyä tilannut levoil.de:sta ja oeldepot24.de:sta ja jostain kolmannestakin paikasta jonka nimeä en juuri nyt muista. Aina ovat tuotteet tulleet mallikkaasti perille.

Comment

Jusa, mä nyt ootin vähän pidempää avautumista Itellan toiminnasta sulta. Oon pettyny suhun :D

Comment

Öldepotista myös täällä hyviä kokemuksia. Öljyt olivat perillä aika tarkkaan 2 vk päästä tilauksesta.

Comment

Ebayn kautta tuli tilattua Levoilista öljyt ja olivat perillä alle viikossa tilauksesta. Yhden tilauksen perusteella voin suositella :)

Comment

Paljonko tuolla voi säästää tilaamalla ulkomailta ?
                              Mitä itse vilkaisin 10w-40 öljyä ja kun pysytään tunnetuissa merkeissä niin ei siinä isoa eroa ole verrattuna tarjouksiin joita löytyy marketeista.
                              5e säästö/5l pönttö ?
                              Nojoo, tuleehan se kotiovelle...

Comment

Riippuu vähän. Noita parempia Castrolin Professional öljyjä jos tilailee niin litrahinta jää alle 10 euroa pääsääntöisesti kotiin kannettuna ja Motonetit ja muut myy 15-20 euroa litra ja pitää vielä itse hakea myymälästä.

Comment

Ite säästin motonetin hintoihin verrattuna 180e ku tilasin 20l Castrolin Edgeä.

Comment

Eli noi laadukkaammat öljyt on halvempia mutta perus Mobil 10w-40 ei kannata alkaa tilailemaan ?
                                    Kuka keksisi keinoin millä noista halvemman bensiinin maista saisi itselleen tilattua 98e 1000l erissä niin alkaisi säästöä tulemaan äkkiä :-)
                                    Oliskohan toi laillista EU-maista ?Tietty säilytysmääräykset tulee vastaan mut ei kai se taajaman ulkopuolella ole niin justiinsa...

Comment

ADR-tavaralla taitaa rahti vaan nousta sen verran kalliiksi että voi tulla kalliimmaksi kuin bensa-asemallla. En sen kummemmin hinnoittelusta tiedä, ja sitä miten määrä vaikuttaa hinnoitteluun, mutta joskus katsottiin Kärkkäiseltä metanolia niin rahti maksoi tuplasti sen mitä 10l pytty kyseistä ainetta.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Coupevesqu Näytä viesti
                                        Eli noi laadukkaammat öljyt on halvempia mutta perus Mobil 10w-40 ei kannata alkaa tilailemaan ?
                                        1e/litra halvemmalla on aika paljon kuitenkin prosenteissa, kun eikös nuo traktoriöljyt maksa suomessakin vain muutaman euron litra. :)

Comment

Kuka keksisi keinoin millä noista halvemman bensiinin maista saisi itselleen tilattua 98e 1000l erissä niin alkaisi säästöä tulemaan äkkiä :-)
                                          Oliskohan toi laillista EU-maista ?
                                          Ei taida EU:n sisältä niin edullista bensiiniä löytyä, että tuosta tulisi kovin kannattavaa? Nykybensiinin säilyvyys myös aika rajallinen, mikä hieman rajoittaa isomman erän tilaamista. Itänaapuri voisi olla otollinen hankintapaikka, mutta sieltä täytynee bensa hakea autolla ja kuljettaa auton tankissa.

Comment

1e/litra halvemmalla on aika paljon kuitenkin prosenteissa, kun eikös nuo traktoriöljyt maksa suomessakin vain muutaman euron litra. :)
                                            Mut noissa on se huonopuoli, että jos on kovin edullista öljyä ja vielä alvilla, niin niistä ei tule niin paljoa vähennettävää menoa. :P

Comment

Mä en ole kyllä huomannut siinä paljon puhutussa bensiinin säilyvyydessä ongelmia, kesäautot ja ruohonleikkurit on aina lähteneet käyntiin vaikka on yli vuoden vanhaa bensaa ollut tankissa.
                                              Tuo 1000l menee meidän taloudessa n.4-5kk aikana joten ei se ehdi vanhentua muutenkaan.Pakettiautossa virosta 40cent/l halvemmalla tulisi helposti 5x200l tynnyri yhdellä kertaa.Vaatisikohan toi ADR-luvan ?
                                              Tuolla tavalla se kannattaisi jo nyt jos unohtaa ADR-luvan ja mitä enemmän kantavuutta olisi pakussa niin sitä tuottavampaa se olisi.

Comment

bensiinin kuljetuksessa jopa 200l tynnyreissä pitää muistaa myös sellainen pikku juttu, kuin ajoneuvon hyväksynnät bensiinin kuljetuksen, joka pitää joka vuosi katsastuttaa jne ;)

Comment

Olen tilaamassa öldepotista 10l öljyä, onko kellään tässä lähiseudulla (Tuusula-Kerava-Järvenpää-Vantaa jne.) tarvetta samaan kyytiin tilata esim. 10litraa. Tulisi samalla kertaa.

Comment

Markettihinnoista mainittakoon Kehä III:n varren Puuilo: Castrol Edge 5W-30 (VW 504 00 / VW 507 00) 39,90e / 4 litraa.

Comment

Paljonkohan opiesta tilatessa tulee posteja, jos tilaa esim. 8l?

Comment

Markettihinnoista mainittakoon Kehä III:n varren Puuilo: Castrol Edge 5W-30 (VW 504 00 / VW 507 00) 39,90e / 4 litraa.
                                                        Tämähän on melko edullinen hinta. Lähentelee jo Ebay-hintoja. Kiitos tästä vinkistä.

Comment

Samaan hintaan oli ideaparkin minimanissa tuota castrollia myynnissä.

Comment

Tokmannilla aika hyvä tarjous VW 502 00 / 505 00 öljystä 20€/4l kanisteri. Nettisivulla ei ostorajoitusta, mutta myymälässä myyvät 2 kanisteria/asiakas tuohon hintaan.

Comment

Working...
                                                            X