Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Insinöörien suunnitteluvirheet

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viesti
    Ja kun ne pyyhkimet on siinä huoltoasennossa ja nostetty pystyyn, niin kannattaa laskea ne alas ennenkuin lähtee liikkeelle, tai edes siirtää autoa (esim. nyt vaikka kotipihalla pesun yhteydessä tms.) Ne nimittäin palautuu perusasentoonsa kun auto lähtee liikkeelle. Noin tekee ainakin A4 B8:ssa.
    Siinä saattaa mennä konepelti ruvelle ja huonolla tuurilla pyyhkimen varret solmuun tms.
    Tuli tuo kerran huomattua. Onneksi silloin vaikka olivatkin huoltoasennossa ei niitä ollut vielä nostettu pystyyn niin vahinkoa ei tapahtunut.
    Tämä tuli nyt huomattua itse. Kun pysäköin auton lumisateessa illalla muistin että valikosta löytyy tuollainen huoltoasento pyyhkimille. Asetin sen ja nostin pyyhkimet ylös. Aamulla piti sitten tietenkin webastosta huolimatta harjata lumet myös pelkääjän puolelta, joka oli hangessa. Käynnistin auton jotta sain auton siirrettyä hangesta pois niin eikös pyyhkimet lähteneet käyntiin ja lävähtivät tuulilasille paukahduksen saattamana. Idiootisti tehty.

    Comment


    • A5 mallista myös löytänyt tuon pyyhkijöiden ominaisuuden, pesun jälkeen auton siirto kuivausta ja vahausta varten ja *PAM!* Samaisesta mallista löytyy myös se hieno talviominaisuus, että sulamisvesi kerääntyy ikkunoiden alareunaan ulkopuolelle, jossa sitten jäätyy ja jumittaa ikkunan. Sitten kun ei ikkuna pääse laskemaan ovea avatessa, niin kiinni mennessä lasi kolahtaa suoraan karmia varten jos ei osaa varautua.

      Comment


      • https://www.biltema.fi/autonhoito/au...ine-2000038556
        Kai tämänkin koostumuksen on joku insinööri tai kemisti suunnitellut. On kyllä vettäkin tehokkaampi tuote tiivisteiden jäädyttämiseen. Toiminee tehosteena myös esim. ulkokenttien ja jääratojen jäädytyksessä veteen sekoitettuna.

        Comment


        • Tämä on varmaan ennenkin ollut täällä mutta koko perkeleen BBK-koneen jakopää on suunnitteluvirhe. Ensinnäkin ketjuhässäkkä ja toiseksi väärässä päässä konetta. Nimim. Tänään hain auton jakopääremontista.

          Comment


          • Samaa oon tässä voivotellut BAS-padan kanssa.

            Comment


            • Onneksi se on ikuinen.

              Comment


              • Juu, ikuinen on. 15 vuotta ja 171tkm. Alaketjun ohjain oli jo lähes poikki joten ennakoiva vaihto tuli sopivaan aikaan.

                Comment

                Working...
                X